فرمانده سپاه امامت تبریز:

جهاد تبیین در اولویت اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی است‎

تبریز - فرمانده سپاه امامت تبریز گفت: جهاد تبیین در اولویت برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی قرار دارد چرا که تبیین تنها راه تحول درونی است و در کلام امامین انقلاب نیز به این مهم تاکید شده است.
کد خبر: ۹۴۱۲۹۸۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین پور اسماعیل در جمع کارکنان سپاه امامت تبریز اظهار داشت: دشمنان از اول پیروزی انقلاب اسلامی از اسلام و انقلاب ضربه سختی خورده اند و برای جبران شکست و ناکامی های خود همواره در سه جبهه نرم، نیمه سخت و سخت با نظام جمهوری اسلامی ایران در تقابل بوده اند.

وی افزود: بحث تبیین، روشنگری، بیان واقعیت ها، نقاط ضعف، قوت ها، پیشرفت ها و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی همیشه در جلسات، محافل از سوی امام خامنه ای اشاره شده است.

پوراسماعیل اضافه کرد: دشمن همیشه به دنبال روزنه و ترفند جدید بوده و این بار از طریق مسائل اقتصادی کشور می خواهد جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد و برای رسیدن به هدف شوم خود و تحریف انقلاب و ارزش های نظام اسلامی با بزک کردن جنایات شاهنشاهی و قلدر مآبی به تطهیر رژیم منحوس پهلوی روی آورده و امروز در مقابل این هجمه تبلیغات دشمن باید تبیین بیشتری صورت گیرد و جهاد تبیین بسیارضروری و مهم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار