همزمان با دهه فجر

افتتاح ۶ واحد مسکونی مددجویی با اعتباری بالغ بر ۸۴۰ میلیون تومان در خلیل آباد

حسین پور با بیان اینکه 6 واحد مسکونی مددجویی همزمان با دهه فجر با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 400 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید، گفت: کار ساخت 18 واحد مسکونی دیگر در دست اجرا است که با تکمیل این واحدها دیگر مستاجری در بحث کمیته امداد شهرستان نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۸۶
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

محمدرضا حسین پور، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلیل آباد در حاشیه مراسم بهره برداری از واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که برای ایجاد مراکز نیکوکاری در شهرستان خلیل آباد فراهم شد با کمک خود مراکز در بحث شناسایی یا اهدای زمین تلاش می شود.

وی با بیان اینکه زمینی که برای احداث ۶ واحد مسکونی مددجویی در نظر گرفته شد با کمک اداره اوقاف تهیه شده است، خاطرنشان کرد: ۶ واحد مسکونی مددجویی همزمان با دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلیل آباد با تاکید بر اینکه خانواده هایی در این منازل سکونت دارند که اکثراً سرپرست خانوار هستند، تصریح کرد: ۱۴ میلیارد تومان در بحث کمک هزینه معیشت و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بحث درمان و هزینه تعمیرات عمرانی به حساب مددجویان کمیته امداد شهرستان واریز شده است.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان هم در بحث اشتغال در شهرستان خلیل آباد به مددجویان پرداخت شده است، اذعان کرد: کار ساخت ۱۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در دست اجرا است که با تکمیل این واحدها دیگر مستاجری در بحث کمیته امداد شهرستان نخواهیم داشت.

حسین پور با اشاره به اینکه طی چند هفته اخیر بالغ بر ۳۵ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین مددجویان کمیته امداد شهرستان توزیع شده است، عنوان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۴ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار