خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج ورزشکاران تبریز در گفت و گو با بسیج خبر داد

برگزاری جنگ خانوادگی همزمان با شب ۲۲ بهمن / توجه به برنامه های فرهنگی قشر ورزشی اولویت بسیج ورزشکاران

تبریز- مسئول کانون بسیج ورزشکاران تبریز از برگزاری جنگ خانوادگی با حضور هنرمندان و ورزشکاران بسیجی در شب ۲۲ بهمن خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۲۵۹۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵

سیامک نریمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این جنگ در مجتمع تفریحی رفاهی پتروشیمی تبریز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به رنگ زرد تبریز و اوج دوباره بیماری کرونا در برگزاری این جنگ تابع نظر ستاد کرونا هستیم و در صورت برگزاری نیز طبق ضوابط و شرایط ستاد کرونا این جنگ برگزار خواهد شد.
نریمانی در ادامه به برنامه های اجرا شده در طول دهه فجر اشاره و بیان کرد: رژه موتورسواری از شاخص ترین برنامه هایی بود که با استقبال چشمگیر عموم مردم و مسیولان نیز روبرو شد.

برگزاری جنگ خانوادگی همزمان با شب ۲۲ بهمن / توجه به برنامه های فرهنگی قشر ورزشی اولویت بسیج ورزشکاران
وی تحلیل از ورزشکاران و دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه های کانون بسیج ورزشکاران برشمرد و ادامه داد: تجلیل از امیر حقوقی از وزنه برداران تبریزی در قالب جام پرجم و دیدار با خانواده شهید سلامت دکتر محبت پور همزمان با دهه فجر صورت گرفت.
وی تدوین کتاب شهدای ورزشکار را از برنامه های مهم کانون خواند و گفت: این کتاب شامل وصایا، زندگی نامه، خاطرات و مصاحبه هایی در خصوص ۳۳۰ شهید ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی است که هم اکنون در حال گردآوری اسناد و عکس های مربوط به آن هستیم.
نریمانی افزود: همچنین کتاب قهرمانان آذربایجان شرقی را نیز در دستور کاری خود قرار دادیم تا قهرمانان استان را که در مجامع بین المللی و ملی در رشته های مختلف مقام آوردند در قالب اطلس تدوین کنیم.

برگزاری جنگ خانوادگی همزمان با شب ۲۲ بهمن / توجه به برنامه های فرهنگی قشر ورزشی اولویت بسیج ورزشکاران
مسئول کانون بسیج ورزشکاران تبریز در ادامه به دیگر برنامه های اجرا شده در طول سال ۱۴۰۰ اشاره و بیان کرد: برنامه های مختلف فرهنگی در مناسبت های سال اجرا شده که اهدای خون در روز ملی اهدای خون و هفته بسیج از آن جمله است.
نریمانی ادامه داد: اهدای دو سری جهیزیه در راستای ترویج ازدواج و سبک زندگی به نوعروسان و بزرگداشت روز حجاب و عفاف و تکریم بانوان از دیگر برنامه های کانون بوده است.
وی همچنین تجلیل از خیران ورزشی، برگزاری کارگاه روانشناسی ورزشی در راستای حرکات اصلاحی و ... و فعال کردن رابطین هیبت های ورزشی با کانون بسیج ورزشکاران را برای تعامل بیشتر از دیگر برنامه های این کانون نام برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار