جانشین سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در امور اقشار بسیج:

مسئولان باید قدردان مردم و خدمت گزاران صدیقی برای نظام باشند

جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور جانشین اقشار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در شهرستان مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۳۳۸
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران وآغاز دهه مبارکه فجر در محل سالن سپاه مهرستان همزمان با سراسر کشور با حضور،سرهنگ بیک نژادجانشین اقشار سپاه سلمان سیستان وبلوچستان،ناصر درازهی فرماندار،حسين نکویی فرمانده سپاه،حجت الاسلام والمسلمین وحیددخوش رو مسئول نمایندگی سپاه،بخشدارمرکزی،معتمدین،اعضای ستاد دهه مبارک فجر،بسیجیان خواهر و برادر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد در این جلسه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: در ۱۴دیماه ۵۷ ژنرال هایزر بصورت مخفیانه وارد کشور شد که جلوی به وقوع پیوستن انقلاب رو بگیرد که موفق نشد.

وی در ادامه افزود: اعتراضات و تظاهرات مردم شدت گرفت و این افسر نظامی از هجوم مردم وحشت کرده و مخفیانه کشور را ترک کرد،پیام انقلاب به جهانیان رسید و حضرت امام خمینی (ره) پس از پانزده سال دوری از خاک کشور در دوازده بهمن ۵۷ وارد خاک کشور شد وپیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

جانشین سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در امور اقشار بسیج ادامه داد: انقلاب های جهان دارای دو حوزه سیاسی و اجتماعی هستند در حالی انقلاب جمهموری اسلامی ايران حوزه گسترده ای از جهات مختلف سیاسی،مذهبی،اجتماعی،اقتصادی،مردمی که بیانگر این است که کاملترین انقلاب دنیا بوده و است.

این مسئول در پایان تصریح کرد: این انقلاب با رهبری معمار کبیر حضرت امام خمینی(ره) و خون شهیدان آبیاری شده است،ما باید حافظ و قدردان مردم و خدمت گزاران صدیقی برای نظام باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار