خبرهای داغ:
مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران:

دشمن با جنگ فرهنگی به دنبال تقدس‌زدایی از خانواده است

همدان-مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران گفت: امروز دشمن با ما جنگ فرهنگی را آغاز کرده است و از خانواده تقدس‌زدایی می‌کند.
کد خبر: ۹۴۱۲۲۱۷
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام کاظم زنگنه در همایش فجر فاطمی و مهر علوی که به همت معاونت فرهنگی خانواده پاسداران استان همدان در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، ولادت امام باقر(ع) و ماه رجب با بیان اینکه در ماه رجب حوائج مستجاب می‌شود، اظهار کرد: ماه رجب  فجر برای خورشید رمضان است همچنان که انقلاب فجری برای آمدن امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به برکات ماه رجب و شب لیله الرغائب عنوان کرد: بالاترین آرزوی ما فرج امام زمان (عج) است.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران با بیان اینکه ما هر چه داریم از اخلاص امام خمینی (ره) است، ابراز کرد: امروز اگر در منطقه حرفی برای گفتن داریم به برکت زحمات امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه ما به پشتوانه وجود مقدس امام زمان (عج) نباید هیچ حراسی داشته باشیم، گفت: یک عده در این مملکت تصورشان این است که اگر با آمریکا ارتباط داشته باشیم وضعیت بهتر خواهد بود که باید گفت این تصور غلطی است و باید این آرزو را به گور ببرند.

زنگنه یادآور شد: وقتی انقلاب ما به پیروزی رسید آمریکایی‌ها برای ما جنگ سیاسی مانند کومله، دموکرات، منافقین خلق و ... را راه انداختند.

وی با اشاره به اقدامات منافقین علیه انقلاب گفت: ما در جبهه جنگ سیاسی با رهبری و هدایت امام خمینی (ره) به پیروزی رسیدیم.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه غربی‌ها وقتی خود را در جبهه سیاسی شکست خورده دیدند جنگ نظامی راه انداختند، تصریح کرد: در این جنگ همه دنیا به جز سوریه و لیبی، کشور عراق را پشتیبانی می‌کردند که ما در این جنگ هم پیروز شدیم.

وی با تاکید بر اینکه در زمان جنگ آمریکا کشور ما را برای سیم خاردار تحریم کرده بود امروز برای فروش ادوات و تسلیحات نظامی هستیم، عنوان کرد: امروز فناوری‌هایی که توسط جوانان ما محقق شده تحریم شده است.

زنگنه با بیان اینکه یکی از مستشاران نظامی اذعان کرده که آمریکا ضعیف شده و در بین مردم خاورمیانه جا ندارد و ایران در منطقه برترین است، ابراز کرد: این پیروزی‌ها را به برکت عنایت امام زمان (عج) داریم.

وی با بیان اینکه پاسداران باید قدر خود را بدانند چرا که در جایگاه ویژه‌ای خدمت می‌کنند، گفت: پاسدار شدن عنایت خدا است و همسران پاسداران هم باید به خود افتخار کنند.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران افزود: برای اینکه از فضل اهل بیت (ع) به ما برسد باید ظرفیت آن را در خود ایجاد کنیم.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه فرصت‌ها مانند ابرها در حال گذرند، گفت: باید با ایجاد آمادگی در خود از فرصت‌ها استفاده کنیم.

زنگنه با تاکید بر اینکه ماه رجب ماه آمادگی است، ابراز کرد: در حدیثی از امام صادق (ع) آمده است که خدا در مقابل صداقت، عمل صالح، در مقابل نیت پاک، رزق وسیع و در مقابل محبت به همسر و فرزند، عمر طولانی می‌دهد.

وی با اشاره به فرمایشات پبامبر (ص) مبنی بر اینکه راستگویی و امانت‌داری ملاک سنجش ایمان است، گفت: نتیجه عدم رعایت حقوق انسانی لذت نبردن از عبادات است و اگر نیت ‌ها خالصانه نباشد زندگی بر شما سخت می‌شود.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دشمن با ما جنگ فرهنگی را آغاز کرده است و از خانواده تقدس‌زدایی می‌کند، عنوان کرد: امروز تمام سعی دشمن بر این است که قداست خانواده را با ضایع کردن ستون خیمه خانواده، یعنی همسر از بین ببرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز تکلیف ما محبت کردن به همسر و فرزند است، خطاب به پاسداران گفت: اگر شما در کار آرامش دارید و موفق هستید برای سپاه قدم بردارید، مدیون همسر خود هستید چرا که آرامش و سکون شما را فراهم می‌کند.

زنگنه با اشاره به روایتی از پیامبر (ص) مبنی بر اینکه نشستن در کنار خانواده بهتر از اعتکاف در مسجد است، ادامه داد: هزینه کردن برای خانواده بهتر از هزار دینار در راه خدا است و زنی که شوهرداری کند مجاهد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار