مسئول نمایند ولی فقیه سپاه ساوه گفت:

ضرورت تبیین چیستی انقلاب اسلامی برای نسل جوان

حجت الاسلام محمدی گفت:در طول سال‌های پس از انقلاب، جامعه ما عرصه‌های سختی را پشت سر گذاشته است اما وقتی تمام آن اتفاقات نظیر 8 سال دفاع مقدس یا حوادثی مانند فتنه 88 را بررسی می‌کنیم به این نقطه روشن می‌رسیم که روشنگری و تببین توانسته اعتماد را در مردم زنده نگه دارد.
کد خبر: ۹۴۱۱۷۲۸
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ساوه گفت: بهمن ماه در تاریخ ملت عزیز ایران روز‌های بیاد ماندنی است و هیچ گاه از حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نخواهد شد، زیرا در سال ۵۷ انقلابی توسط مردم جمهوری اسلامی ایران رقم خورد که در دنیا بی‌نظیر بود و در دنیا نمونه‌ای از آن سراغ نداریم و امروز که ۴۳ سال از پیروزی میگذرد علارغم همه مشکلاتی که بوجود آمده و همه دشمنی‌های که ما شاهد آن بودیم به حمدالله دارد به راه خود ادامه می‌دهد و قله‌های پیشرفت علارغم همه مشکلات طی کرده است.
وی ادامه داد: دشمنان ما امروز می‌دانند که زمین ما را نمی‌توانند تصرف کنند لذا به دنبال تصرف ذهن ملت ایران با جنگ روانی و فضای مجازی هستند که شجاعت، تمایلات، محاسبات و قلب ملت ما را هدف قرار داده اند مردم باید مراقب دشمنان باشند.
محمدی خاطر نشان کرد: دشمن قابل اعتماد، اطمینان و پیش بینی نیست بلکه ملت ما با تبعیت از مقام معظم رهبری باید مواظب دشمنان خود باشند و اینکه دهه فجر یادآور روز‌های باشکوه انقلاب اسلامی، قدرت عظیم ولایت و همچنین حلقه ناگسستنی حضرت امام (ره) و امت است که در آن ایام به ید قدرت و نصرت الهی به وجود آمد و وعده‌های الهی در حق ملت ستم کشیده ایران جامه حقیقت پوشید و تحقق یافت.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ساوه افزود: جهاد تبیین در عصری که فضای سایبر رکن نخست آن است، اهمیت دو چندانی دارد. تبیین در لغت به معنای شفاف سازی و توضیح یک موضوع برای انسان‌ها به نحوی است که تغییری جدی در نگرش مخاطب اتفاق بیافتدامروز در فرآیند جنگ شناختی با پیام‌های چند وجهی و حاوی مفاهیم فرا متنی رو به رو هستیم که اگر توسط دشمن با تکنیک‌های رسانه‌ای مانند جعل، پارۀ حقیقت گویی، دروغ بزرگ تحریف شود، شاهد کاهش تاب آوری اجتماعی جامعه در شرایط مختلف و بحران‌ها خواهیم بود که منجر به ناامیدی مردم خواهد شد بنابراین تبیین باید شکل بگیرد تا جامعه امکان تشخیص اخبار منفی و پیام‌های جعلی و مقابله با آن‌ها را پیدا کند و مخاطب با ارادۀ خود پیامی را بپذیرد یا آن را رد کند.
وی گفت:با بررسی اتفاقات مختلف در سال‌های اخیر درمی‌یابیم که زمانی جهاد تبیین و دعوت به آن مطرح شده که فتنه‌گری فضای سیاسی کشور را تیره و تار کردو به عبارت دیگر در نبرد میان حق و باطل همواره تبیین‌گری توانسته نقش مهمی را ایفا کند.
محمدی در پایان گفت:در طول سال‌های پس از انقلاب، جامعه ما عرصه‌های سختی را پشت سر گذاشته است، اما وقتی تمام آن اتفاقات نظیر ۸ سال دفاع مقدس یا حوادثی مانند فتنه ۸۸ را بررسی می‌کنیم به این نقطه روشن می‌رسیم که روشنگری و تببین توانسته اعتماد را در مردم زنده نگه دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار