خبرهای داغ:

تلاش دشمن وارونه جلوه دادن حقایق است

تبریز- امام جمعه شهر جدید سهند گفت: دشمن کمر همت بسته است تا حقایق را وارونه جلوه دهد و جای شهید و جلاد را عوض کند.
کد خبر: ۹۴۱۱۶۱۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منیب راد در جشن دهه فجر شرکت عمران سهنذ در شهر جدید سهند با اشاره به برکات انقلاب اسلامی افزود: به فرموده رهبر انقلاب اگر امام خمینی(ره) نبودند این انقلاب در هیچ جای دنیا شناخته نمی شد و بعد از ائمه اطهار(ع) هیچ کس مثل امام به دین اسلام خدمت نکرد.
وی اضافه کرد: امام راحل احیاگر دین در دنیا بود، قبل از انقلاب اسلامی مردم از مراکز مذهبی فاصله گرفته بودند و دین «افیون ملت ها» لقب گرفته بود و در این شرایط ایشان وارد میدان شدند.
حجت الاسلام منیب راد گفت: قبل از انقلاب ما چیزی برای ارائه نداشتیم و فحشا و وابستگی و عقب ماندگی بیداد می کرد اما اکنون در بسیاری از زمینه ها پیشرفت کرده ایم و دولت جدید هم در عرصه های کرونا و بین المللی خوب درخشیده است.
وی افزود: اصولگرا و یا اصلاح طلب بودن معیاری برای خوب بودن نیست بلکه آن چه مهم است تلاش و کار است.
حجت الاسلام منیب راد با اشاره به مشکلات معیشتی در جامعه گفت: اگر در جامعه مشکلاتی وجود دارد به این جهت است که افرادی که سر کار هستند انقلابی نیستند یا روحیه انقلابی ندارند.
وی افزود: آن چه انقلاب از ما می خواهد عمل و کار و تلاش است و هر کس باری از دوش مردم بردارد فردی انقلابی است.

تلاش دشمن وارونه جلوه دادن حقایق است

 برای انجام کارها معجزه لازم نیست باید هر کس نقش خود را درست ایفا کند
مدیرعامل شهر جدید سهند هم در این مراسم به عملکرد این شرکت طی چند سال اخیر پرداخت و گفت: کارهای عمرانی و فرهنگی بسیاری طی چند سال گذشته در شهر جدید سهند انجام گرفته است که بعد از آزاد راه تبریز سهند می توان به پروژه فاز 5 سهند اشاره کرد.
مصطفوی گفت: اگر فاز پنج سهند تصویب نمی شد هم از نظر سرانه و هم از نظر درآمدی سهند دچار مشکل می شدیم.
وی افزود: هر چند این پروژه هنوز به بهره برداری نرسیده است اما بزودی در خدمت جانبازان خواهیم بود.
مصطفوی شروع 99 پروژه عمرانی و فرهنگی را همزمان با سال جهش تولید از مهم ترین عملکردهای شرکت عمران شهر جدید سهند نام برد و گفت: 85درصد این پروژه ها به اتمام رسیده و 114 پروژه را نیز امسال با نیت تعداد سوره های قرآن مجید استارت خواهیم زد.
مصطفوی حل 5500 مسکن مسئله دار مهر را از دیگر کارهای انجام یافته این شرکت نام برد و گفت: در بحث های فرهنگی و ورزشی هم کارهای زیادی از جمله مجموعه هشت بهشت انجام شده است که اگرحمایت های امام جمعه این شهر نبود این حجم از کارها به سرانجام نمی رسید.
وی با اشاره به این که با محافظه کاری نمی توان از بحران ها عبور کرد گفت: طی 4 سال گذشته شهر جدید سهند در بین شهرهای جدید کشور سالم ترین و در شاخص های مختلف از جمله نهضت ملی مسکن هم برترین بوده است.
وی گفت: برای انجام کارها معجزه لازم نیست هر کس نقش خود را درست و به جا ایفا و به ظرفیت ها توجه کند مشکلی در کشور پیش نمی آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار