هداوند محقق جوان تاریخ انقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج:

ایجاد دوقطبی های کاذب در کشور از اهداف دشمنان انقلاب است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: متأسفانه برخی از صحبت ها و موضع گیری ها نشان از بردن جامعه به سمت دو قطبی بودن حکایت دارد که این نگاه نباید باشد و کسانی که دلسوز به انقلاب و کشور هستند نباید مردم را دسته بندی کنند و دو دسته را مقابل یکدیگر قرار دهند.
کد خبر: ۹۴۱۱۴۰۹
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد حسین هداوند کارشناس سیاسی و محقق مباحث انقلاب اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: با توجه به اینکه بعثت رسول مکرم اسلام حضرت محمد(ص) در چهل سالگی رخ داده است می توان این عدد چهل را نمادی از کمال و رسیدن به عقلانیت دانست که در رابطه با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم می توان آن را به پختگی کامل تعبیر کرد.

وی افزود: با وجود مشکلاتی که امروز برای اقتصاد و معیشت مردم به وجود آمده است نباید دستاوردهای بزرگ این انقلاب را که مهمترین آن دستاوردهای معنوی آن است را از یاد ببریم.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: روحیه خدمت به مردم و استکبار ستیزی همواره در بیانات امام و رهبری مشاهده می شودو این انقلاب همیشه بر این دو عنصر تأکید داشته است و قانون اساسی که مبنای حرکت انقلاب محسوب می شود با تکیه بر خدمت به مردم نگاشته شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی از همان ابتدای عمر خود همواره بر مسیر استکبار ستیزی و مردم سالاری دینی حرکت کرده و ذره ای از حرکت خود منحرف و یا متوقف نشده است،برخی این نابسمانی های اقتصادی کشور را بر گردن انقلاب و نظام اسلامی می گذارند ولی قانون اساسی به ما این اختیار را داده است که اصلی ترین مسئولین کشور را خودمان انتخاب کنیم،وقتی که در انتخاب هایمان دچار برخوردهای احساسی و یا حزبی می شویم و افراد کارآمد را کنار میزنیم شاهد این نابسمانی های مدیریتی هم خواهیم شد.

هداوند اظهار داشت: دانشگاه ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب حرکت خود را بر تهیه راه کارهای علمی و تخصصی برای عبور از مقاطع جنگ اقتصادی بگذارند،دشمنان در جنگ اقتصادی می خواهند نا امیدی و بی هدفی را به نخبگان کشور تحمیل کنند.

وی افزود: برخورد حزبی و جناحی همواره آسیب جدی این کشور است و تفکر حزبی از انگلیس برای جدایی و تفرقه انداختن بین مردم به کشور نفوذ پیدا کرده است،در انقلاب اسلامی همه زیر پرچم لااله الا الله هستیم و همواره با تبعیت مطلق از ولی فقیه باید به سمت آرمان های نظام اسلامی حرکت کنیم.

این محقق جوان در همین خصوص تصریح کرد: در چهلمین سال عمر باشکوه انقلاب اسلامی باید مبنای حرکت مدیران و مسئولین جهاد گونه برای خدمت بهتر به مردم باشد و از نگاه های وابسته غربی باید به شدت پرهیز شود چون در دهه پنجم انقلاب نگاه وابستگی به غرب دیگر معنایی ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی از صحبت ها و موضع گیری ها نشان از بردن جامعه به سمت دو قطبی بودن حکایت دارد که این نگاه نباید باشد و کسانی که دلسوز به انقلاب و کشور هستند نباید مردم را دسته بندی کنند و دو دسته را مقابل یکدیگر قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار