خبرهای داغ:
مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین

پرداخت ۷۰۳ میلیارد ريال تسهيلات مکانیزاسیون توسط بانک كشاورزی استان قزوین

رمرودی از پرداخت ۷۰۳ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون توسط شعب بانک کشاورزی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۲۵۹
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

قزوین_به گزارش موسی رمرودی مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: شعب بانک کشاورزی در این استان از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغی بالغ بر ۷۰۳ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به متقاضیان زیربخش های کشاورزی پرداخت كردند.

رمرودی افزود: تسهیلات مکانیزاسیون کردن با سه درصد تخفیف از محل منابع مالی و با هدف مکانیزه کردن اراضی تحت کشت کشاورزان در راستای بهبود عملکرد و افزایش درآمد در بخش کشاورزی، بهینه سازی و بروز رسانی ادوات کشاورزی صورت می پذیرد تا ضمن جلوگیری از اتلاف انرژی، کشت مناسب و مدرنی صورت گرفته و بهره‌وری بیشتر شود.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین گفت: این میزان تسهیلات به ۳۹۱ نفر متقاضی در بخش کشاورزی پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۳۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های گلخانه‌ای، دامداری، تکمیلی و آب خاک

مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین همچنین از پرداخت مبلغ ۳۲۵ میلیارد ریال تسهیلات گلخانه‌، دامداری و تکمیلی و آب خاک از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 و ماده 52 بابت اجرای گسترده طرح های توسعه گلخانه های مدرن توسط بانک کشاورزی استان خبر داد.

وی افزود: تسهیلات گلخانه‌ای با هدف احداث و راه‌اندازی طرح‌های گلخانه به منظور تولید بهینه و صرفه‌جویی در مصرف آب و افزایش بهره‌وری، رونق تولید و ایجاد اشتغال در زمینه تولید انواع گل و گیاه و صیفی‌جات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار