فرمانده قرارگاه شهید اسداللهی سپاه تهران بزرگ خبر داد؛

آغاز به‌کار سومین عملیات بزرگ خدمت جهادی در تهران

اصحاب کریمی از آغاز به کار سومین عملیات بزرگ خدمت جهادی در منطقه ۱۹ خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری شهرداری این منطقه و ناحیه مقاومت بسیج ابوذر در حال انجام است.
کد خبر: ۹۴۱۱۲۴۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
آغاز به‌کار سومین عملیات بزرگ خدمت جهادی در تهران
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، مهدی هدایت، شهردار منطقه ۱۹ در حاشیه عملیات بزرگ خدمت جهادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی، سپاه حضرت محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ اقدامات خوبی را در سطح شهر تهران آغاز کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی شهید اسداللهی در سومین عملیات خود در منطقه ۱۹ ضور پیدا کرده و این عملیات تا ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه ۱۹ با بیان اینکه این عملیات چهلدی در ۲۵ حوزه است، بیان کرد: حوزه های فرهنگی، ورزشی، توانمندسازی، اشتغال زایی، پزشکی، روشنایی معابر و… از جمله اقدامات این قرارگاه است که توسط گروه های تخصصی انجام می‌شود.

در ادامه اصحاب کریمی، قرار گاه شهید اسداللهی سپاه تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سومین عملیات بزرگ خدمت جهادی است؛ پیش از آن در محله های هرندی و باغ آذری این اقدامات رایگان انجام شده است.

وی افزود: اقدامات این گروه جهادی از جمله ارائه خدمات پزشکی، تهیه دارو، اعزام به بیمارستان و… رایگان خواهد بود. همچنین برخی اقدامات پس از این ۱۰ روز نیز ادامه خواهد داشت تا به سرانجام برسد و پس از یک ماه الی ۴۵ روز این اقدام تکرار خواهد شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار