در 10 ماهه نخست سالجاری؛

جمع آوری بیش از 273 میلیارد ریال صدقه در آذربایجان شرقی / تمرکز بر روش‌های الکترونیکی

تبریز- مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از جمع آوری بیش از 273 میلیارد ریال صدقه مردمی در 10 ماهه سال در سطح استان 1400 خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۰۹۹۰
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، غلامعلی ملامهدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم نیکوکار استان در 10 ماهه سال جاری 273 میلیارد و 194 میلیون ریال صدقه از طریق صندوق‌های صدقات و روش‌های نوین و کمک‌های موردی به کمیته امداد پرداخت کرده اند.

وی با بیان اینکه عملکرد این نهاد در حوزه صدقات در 10 ماهه سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال 99 رشد 58 درصدی داشته،  تاکید کرد: تمام صدقات دریافتی در ردیف‌های خدماتی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت سطح استان هزینه شده است.

ملامهدی با اشاره به موارد مصرف صدقات گفت: صدقات دریافتی در حوزه تامین مسکن، کمک هزینه ازدواج جوانان، امور معیشتی، امور درمانی، اشتغال، خدمات تحصیلی و کمک‌های موردی مددجویان هزینه شده است.

وی تاکید این نهاد را تمرکز بر روش‌های نوین و الکترونیکی دریافت صدقات عنوان کرد و افزود: شماره گیری کد دستوری *8877*041# و یا اسکن کیوآر کد موجود در صنادیق صدقات خانگی به منظور دریافت صدقات مردم نیکوکار از طریق تلفن همراه پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات