خبرهای داغ:

بیانیه تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

همدان-تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۱۰۹۷۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«یٌریدونَ لِیُطفِئوُا نورَاللهِ بِافواهِهِم وَ اللهُ مُتِمَّ نورِهِ وَ لَو کَرِهَ الکافِرون» صف آیه ۸

ملت بزرگ ایران اسلامی! میراث عظیم اولیا و صالحان و نهضت شکوهمند اسلامی ایران چهل و سه ساله شد. انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، ملت عزیز ایران را از خواری و ذلت دوران نکبت بار پهلوی رهایی بخشیده و به عزتِ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی رسانید.

امروز شاخه‌های شجره طیبه تنومند انقلاب اسلامی ایران، از جای جای منطقه خاورمیانه سر برآورده و زنجیره مقاومت اسلامی در برابر نظام سلطه را به مرز‌های استکبار جهانی رسانده است.

انقلاب اسلامی ایران با صلابت و عزت، همچنان بر سر آرمان‌های خود و امام و شهیدانش ایستاده و با همراهی و هوشیاری ملت ایران و به رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سمت کمال و غایت اساسی خود یعنی تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و آمادگی همه جانبه برای طلوع خورشید عظمی (عج) در حرکت و جوشش و رویش خواهد بود.

بی‌شک همزمان با تکامل و پیشرفت نظام اسلامی، دشمنی‌ها، خباثت‌ها و فتنه‌ها علیه آن بیشتر و پیچیده‌تر خواهد بود. دشمن در پی ناکامی از جبهه‌های گوناگون رویارویی با نظام اسلامی، به جنگ ترکیبی با محوریت اصلی نبرد اقتصادی، اعتقادی و رسانه‌ای با نظام اسلامی روی آورده است.

جهاد تبیین، کلیدواژه اصلی سخنان ماه‌های اخیر رهبر معظم انقلاب و لازمه اصلی مقابله با فتنه‌ها و چالش‌های فرهنگی- اجتماعی و سیاسی دشمنان علیه ایران عزیز است.

لشکر عظیم انقلاب اسلامی با شناخت موضع و کمک به دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی در کنار همت بالای مسئولان و مدیران جهادی در رفع مشکلات کشور و تحقق وعده‌ها، ایران اسلامی را از امواج توطئه‌ها و دشمنی‌ها به سلامت عبور خواهد داد و به طور قطع پیروزی و نجات، بهره ملّت بزرگ، صبور و بصیر ایران خواهد بود.

با تبریک و تهنیت عید فجر چهل و سوم پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبری گرانقدر انقلاب و ملت بزرگ ایران به ویژه مردم دارالمؤمنین و انقلابی استان همدان، یاد و نام هزاران شهید والامقام و معمار کبیر انقلاب را گرامی داشته و بر حفظ دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب و استقامت در این مسیر نورانی و پرافتخار تأکید می‌نماییم.

روابط عمومی و تبلیغات تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) – ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار