خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج ):

جهاد تبیین حکمی لازم الاجراست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج ) گفت: حکم جهاد تبیین همانند جهاد دفاعی در سال‌های دفاع مقدس لازم الاحرا است.
کد خبر: ۹۴۱۰۹۱۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام صادق ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت الله ‌صادقی در دیدار با اعضای نمایندگی بسیج ناحیه امام صادق ، ضمن قدردانی از تلاش‌های جهادی و مجاهدت های بسیجیان و تبریک دهه فجر ،با اشاره به سخن حضرت علی (ع) « یستدل علی الادبار باربع  سوء التدبیر وقبح التبذیر وقلة الاعتبار وکثرة الاعتذار » سقوط اقتصادی ، اجتماعی و فروپاشی دولت ها؛ با چهار چیز بر زوال دولت استدلال نمود.

وی ادامه داد: باتوجه به حدیث حضرت علی (ع) از نشانه های سقوط دولت ها چهار چیز است : ضایع کردن اصول ، پایه و اساس ، ضایع کردن ارزش ها ( حجاب ، نماز و...) ، سوء تدبیر و ضعف مدیریت یعنی به کار گماردن فرومایگان استفاده کردن برخی از افرادی در مسئولیت ها که صلاحیت ندارند و استفاده نکردن از افراد متعهد ، متخصص ، دانا ، انقلابی ، متدین ، دلسوز مردم و اشخاصی که روحیه جهادی دارند.

وی افزود: امروز استکبار جهانی ، منافقین ، سلطنت طلب ها برای تطهیر وجه پهلوی تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته اند و هزینه هایی زیادی هم صرف کردند بخصوص در رسانه هایشان برای تغییر نگرش ها، باورها و ایجاد تردید و از بین بردن غیرت دینی و ایجاد یأس و ناامیدی و متزلزل کردن روحیه جهادی ، انقلابی و بسیجی دولت مردان.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین اظهار کرد : همانطور که امام خمینی در مواجهه شدن با اقدامات و تلاش صدام برای از بین بردن انقلاب و نظام اسلامی احساس خطر کردند و حکم جهاد کفایی دادند یعنی حضور در جبهه و جنگیدن را واجب دانستند .امروز هم مقام معظم رهبری احساس خطر کردند و حکم جهاد تبیین را دادند.

وی تصریح کرد: تحریف حقایق و واقعیت ها ، ایجاد تردید و شبه افکنی ، تغییر فرهنگ ها و باورها ، ارزش ها و اصول و تشویش کردن ذهن ها ، کم رنگ کردن غیرت دینی ، از بین بردن هویت اسلامی و غفلت آفرینی نسبت به موقعیت ها و پیشرفت های کشور ، ناکارآمد جلوه دادن گفتمان مقاومت از جمله خطرهای این مسیر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج ) گفت : باید در میدان مقابله با هجمه های دشمن بطور شبانه روزی در بسیج کارکرد تا بتوان در تبیین دقیق بسیاری از حقایق ، واقعیت های فکری ، اعتقادی ، سیاسی و ... از طریق ابزارهای نشر و رسانه ها در اختیار عموم مردم بخصوص در بین جوانان قرار داد.

این مراسم با تقدیر از فعالان اعضای نمایندگی ولی فقیه حوزه ها و پایگاهها در ناحیه امام صادق و اجرای خوانندگی آقای کشاورز پایان یافت.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار