خبرهای داغ:
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین

برگزاری جشنواره «مدرسه انقلاب» در مدارس استان قزوین/ ۳۷۰۰ دانش آموز قزوینی عضو اتحادیه انجمن های اسلامی هستند

حجت الاسلام محمودی گفت: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان قزوین هم اکنون در 357 مدرسه این استان مستقر است و دارای یک شبکه دانش آموزی با ظرفیت عددی 3 هزار و 700 دانش آموز می باشد که نشان دهنده جایگاه این اتحادیه در سطح مدارس است.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۴۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مهدی محمودی روز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یکی از نهادهای باسابقه تشکیلاتی در کشور به حساب می آید و از قبل از انقلاب اعضای انجمن سابقه درخشانی در فعالیت های انقلابی داشته اند.

وی افزود: این اتحادیه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان یکی از جریان های تاثیرگذاری اجتماعی در کشور بوده و فعالیت های زیادی را در عرصه های اجتماعی انجام داده است.
این مسئول گفت: در طول بیش از 40 سال از گذشت انقلاب اسلامی این اتحادیه همواره نقش تشکیلاتی، اسلامی و ایرانی خود را انجام داده و دانش آموزان زیادی را جذب، تربیت و هدایت کرده است.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: امروز هم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در گام دوم انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد و تمامی برنامه های این اتحادیه متمرکز بر عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: بر همین اساس این اتحادیه در استان قزوین به مناسبت فرارسیدن دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی برنامه ای را تحت عنوان " جشنواره مدرسه انقلاب" تدارک دیده تا در آن دانش آموزان در غرفه های جداگانه ای به روایتگری با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و شعار ایران قوی بپردازند.

این مسوول گفت: روایتگری درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب اسلامی، گفتمان ایران قوی و مکتب سردار قاسم سلیمانی از جمله مهمترین محورهای این روایتگری ها خواهد بود که تمامی آنها توسط دانش آموزان به اجرا در خواهد آمد.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان قزوین هم اکنون در 357 مدرسه این استان مستقر است و دارای یک شبکه دانش آموزی با ظرفیت عددی 3 هزار و 700 دانش آموز می باشد که نشان دهنده جایگاه این اتحادیه در سطح مدارس است.

وی گفت: در این زمینه معاونت های مختلف آموزش و پرورش استان قزوین تا به امروز با تمام توان حمایت های مختلفی را داشته اند که قابل تقدیر و تشکر است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم با همکاری دستگاه های ذیرربط و حمایت های آنها بتوانیم به بهترین شکل ممکن این برنامه را اجرایی و بدین وسیله گام مثبتی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی برداریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار