خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری دهاقان

دهه فجر امسال باید باشکوه برگزار شود

سرپرست فرمانداری دهاقان گفت: دهه فجر مخصوص قشر خاصی نیست و همه باید تلاش کنند و مردم هم باید ورود کنند تا برنامه‌های این دهه هرچه با شکوه‌تر اجرا شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۱۲
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان: حجت‌الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه  شهرستان دهاقان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر این شهرستان با اشاره به انتصاب  فرماندار جدید شهرستان دهاقان اظهار داشت : آقای جمشیدیان  جوانی انقلابی  و تلاش‌گر هستند و  امیدواریم که با تلاشی که خواهند کرد در راستای خدمت به مردم موفق باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه فجر بیان کرد : دهه فجر امسال  اولین دهه فجر دولت جدید است و باید تلاش شود  علی‌رغم سختی‌ها و دشمنی دشمنان، دهه فجر موفقی در شهرستان  داشته باشیم.

رضوانی در ادامه به راهپیمایی ۲۲ بهمن و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج کار ما است و باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم تا راهپیمایی با شکوهی در خور و شأن انقلاب اسلامی برگزار شود.

امام جمعه دهاقان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی به هر طریقی می‌توانند  از نظر مادی و یا سایر موارد انجام خدمت به مردم را تسهیل کنند.

علی جمشیدیان سرپرست فرمانداری دهاقان نیز در این جلسه اظهار داشت: دهه فجر مخصوص قشر خاصی نیست و همه باید  تلاش کنند و مردم هم باید ورود کنند تا  برنامه‌های این دهه هرچه با شکوه‌تر اجرا شود.

وی با بیان این‌که در سال گذشته به علت بحران کرونا نتوانستیم برنامه‌هایی در خور و شأن انقلاب  و مردم برگزار کنیم، ادامه داد : در سال جاری باید  به صورت جدی قدم برداریم و دهه فجر با شکوهی در شهرستانمان داشته باشیم.

جمشیدیان با تأکید بر مسأله امید آفرینی برای مردم اظهار داشت: امید‌آفرینی نیاز کنونی جامعه است و وظیفه داریم در این جهت تلاش کنیم و هیچ کوتاهی در این موضوع پذیرفته نیست.

سرپرست فرمانداری دهاقان گفت: عده ای در روزهای پیش‌رو تلاش می‌کنند تا تخریب‌هایی علیه نظام و انقلاب انجام دهند و ما باید هوشیاری لازم را در این خصوص داشته باشیم.

وی ضمن تأکید بر احترام و تجلیل از خانواده محترم شهدا در این ایام گفت: شهیدان زنده را نباید فراموش کرد و حتما باید  به جانبازان و ایثارگران در ایام الله دهه فجر توجه ویژه ای شود.

سرپرست فرمانداری دهاقان  از تشکیل کارگروه ارزیابی برای ایام الله دهه فجر توسط فرمانداری خبر داد و گفت : برنامه‌های  ادارات در ایام الله دهه فجر رصد و ارزیابی می‌شود و در پایان ضمن رتبه بندی ادارات از یک اداره برتر، یک طرح برتر و یک دهیاری برتر در این خصوص تجلیل و تقدیر می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار