افسر فاضلی به عهده دار مدیریت کانون بسیج هنرمندان شهربابک شد

طی حکمی از سوی سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افسر فاضلی شهربابکی نویسنده و شاعر مشهور شهربابکی عهده دار مدیریت کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج شهربابک شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۸۹۳
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،محمدرضا استایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک در جلسه تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج شهربابک گفت: کار در بسیج و حوزه هنری بسیج بسیار سخت است و باید از افراد دغدغه مند، فعال و مطالبه گر بهره‌مند شویم.

وی افزود: ما به عنوان یک بسیجی هر کاری برای هنری که در راستای اهداف نظام و سبک زندگی اسلامی باشد انجام می‌دهیم.

استایی گفت: از راز‌های موفقیت بسیج این است که از بطن مردم و از اقشار متخلف مردم تشکیل شده و وابسته به دولت‌ها نیستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: افرادی هستند که در ادوار مختلف بسیجی بوده اند و از آرمان این نهاد دست نکشیده اند و خانم فاضلی از جمله آنان است که از تلاش و فعالیت برای بسیج دست برنداشته اند.

استایی با اشاره به اینکه تلاش در بسیج برای حفظ نظام و اسلام ناب است، گفت: باید از افرادی که مدت‌ها پای بسیج مانده اند برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی بهره برد.

وی گفت: : بدون زیرساخت شاید کار‌های کوتاه مدتی بتوان انجام داد، اما با وجود زیرساخت‌ها کار‌ها عمقی انجام می‌شود و در همین راستا باید از شرکت‌های فعال در شهرستان بخواهیم که پای کار باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک  بیان داشت: لازم است شرکت‌های معدنی و صنعتی فعال در شهربابک بیش از پیش در قالب مسئولیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و... پای کار باشند و هزینه کنند

در این جلسه افسر فاضلی شهربابکی نویسنده و شاعر مشهور شهربابکی طی حکمی از سوی سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عهده دار مدیریت کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج شهربابک شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار