خبرهای داغ:

برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر

جشن ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر توسط پایگاه ام ابیها سلام الله علیها روستای سروشبادران منطقه براآن شمالی در محل این پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۱۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام؛ این جشن با حضور دختران و زنان روستای سروشبادران منطقه براآن شمالی و با سخنرانی حجت الاسلام کدخدایی برگزار گردید.

خواهر حاج میرزایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها سلام الله علیها روستای سروشبادران منطقه براآن شمالی در آغاز جشن گفت : با توجه به شرایط اجتماعی زمانه و عصر حضرت زهرا سلام الله علیها که کلیه‌ی امور حتی مزار ایشان فریاد ناشناختگی و گمنامی می‌زدند، ما به‌عنوان پژوهشگر و محقق وظیفه داریم ابعاد عطرآگین وجود معنوی ایشان را بشناسیم و دستاوردهای تربیتی حضرت را برای فرزندانمان به‌صورت مسئله‌مندانه بشکافیم.

درادامه حجت الاسلام کدخدایی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را شخصیتی والا که دارنده‌ی تمامی فضائل اخلاقی است برشمرد و افزود: درعصر تاریخی باید حضرت زهرا سلام الله علیها را پدیده‌ای متفاوت دانست که ممیزکننده‌ی دو جامعه‌ی جاهلی و اسلامی است. اگر قرار باشد جامعه‌ی پیامبر را به دوبخش تقسیم کنیم بخش نخست بی‌تردید بخش جاهلی است که در مکه طی شده و بخش دیگر سیره‌ی نبوی است که در مدینه فرصت جدیدی را در جامعه‌ی اسلامی ایجاد کرده است.

حجت الاسلام کدخدایی درخصوص مدیریت حضرت زهرا سلام الله علیها افزود: آن حضرت در خانه‌ی حضرت علی علیه السلام به‌عنوان یک مدیر توانمند یا رب‌البیت خانه علی علیه السلام است و تمام این افتخار را به خود اختصاص داد تا نام بیت حضرت را در انحصار خود قرار دهد.

درپایان این جشن مسابقه ایی برگزار گردید و به برندگان جوایزی اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار