فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

پرچم جمهوری اسلامی ایران نماد ارزش‌های اسلامی است/ شور و نشاط همراه با معنویت لازمه پیشرفت جامعه است

سردار کریمی گفت: پرچم جمهوری اسلامی ایران نماد ارزش‌های اسلامی است و هزاران شهید عزیز خون پاک خود را برای برافراشته نگه داشتن پرچم ایران اسلامی نثار کردند؛ لذا امروز همه باید از این نماد به خوبی پاسداری کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۶۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین افتتاحیه جام پرچم در سالن شهید ثامنی اراک اظهار داشت: پیرو ولایت بودن هدایت، کرامت معنوی و شفاعت را به ارمغان می‌آورد و رمز پیروزی حاج «قاسم سلیمانی» ولایت‌پذیری بود که او را همواره در صحنه‌های مختلف پیروز کرد و اگر امروز به دنبال سعادت هستیم، باید مسیر شهدا را که همان مسیر ولایت و معنویت است با جدیت ادامه دهیم.

وی افزود: شهید «قاسم سلیمانی» با پیروی از آیات قرآن و تبعیت محض از ولایت فقیه به یک مکتب ارزشمند تبدیل شد و «مکتب شهید سلیمانی» در امتداد نهضت عاشوراست که مهمترین مولفه این مکتب ارزشمند معنویت، ولایت و اخلاص است که حاج قاسم، آن‌ها را عملیاتی کرد.

سردار کریمی ادامه داد: شهید سلیمانی زندگی را عاقلانه شروع، عارفانه ادامه و عاشقانه تمام کرد. حاج قاسم با اخلاص، توکل بر خدا، توسل به اهل بیت (ع) و خصوصا حضرت زهرا (س) به این سطح از اقتدار رسید.

وی اضافه کرد: معرفت، اخلاص، هجرت، استقامت، سرعت و سبقت در کنار اطاعت محض از ولایت فقیه از مولفه‌های مهم موفقیت حاج قاسم سلیمانی است و مهمترین دستاورد مجاهدت‌های شهید سلیمانی امت‌سازی برای جهان اسلام است و موفقیت‌های حاج قاسم در صحنه‌های مختلف موجب خلق دستاورد‌های عظیم برای امت اسلام شد و امروز مکتب شهید سلیمانی مکتبی انسان‌ساز در طراز اسلام است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: معرفت پیدا کردن، هجرت کردن از تمام دلبستگی ها، داشتن همت بلند و به کارگیری اراده‌های قوی، استقامت بر روی ارزش‌ها، معرفت پیدا کردن، سرعت و سبقت برای کسب خوبی‌ها از لازمه‌های ادامه مسیر شهدا است که باید مورد توجه ما باشد.

وی تأکید کرد: شهدا رضایت الهی و ارزش‌های اسلامی را انتخاب کردند و عزت و سربلندی ملت ایران و امت اسلامی را رقم زدند و با خواندن دو رکعت نماز عشق به معبود خود رسیدند و امروز هم ما با تأسی از آن‌ها باید در مسیر آن‌ها باشیم.

سردار کریمی با بیان اینکه شور و نشاط لازمه پیشرفت جامعه است، ولی آن چیزی که مهم است شور و نشاط باید همراه با معنویت باشد، گفت: امروز ما با ارزش‌های الهی می‌توانیم به کمال و سعادت برسیم و لذا در گام دوم انقلاب باید ارزش‌های اسلامی در همه بخش‌های کشور طنین انداز شود.

وی افزود: در اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ارزش‌های اسلامی باید مورد توجه باشد؛ چراکه حاکم شدن ارزش‌های اسلامی در برنامه‌ها موجب رشد و حرکت شتابنده جامعه به سمت پیشرفت خواهد شد و جوانان باید در این مسیر پیشگام باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه غیرت دینی عامل نجات کشور در بحران‌ها و کسب توفیقات بزرگ بوده، گفت: ملت ایران با غیرت دینی در طول انقلاب اسلامی به بزرگترین پیشرفت‌ها دست پیدا کرده و بزرگترین صحنه عملیاتی شدن غیرت دینی ملت، دفاع مقدس بود و امروز غیرت دینی باید در همه امورات و برنامه‌های ما نمود داشته باشد و این مسئله مطالبه مهم مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مهمترین مولفه وصیت‌نامه شهدا توجه به ارزش‌های الهی و عمل به رهنمود‌های ولایت است و این رمز موفقیت ملت ایران در همه صحنه‌های مختلف است و آن چیزی که توانسته ملت ایران را در برابر زورگویی‌های جبهه استکبار و حامیان آن‌ها پیروز کند، ارزش‌های الهی و عمل به رهنمود‌های ولایت است که باید مورد توجه ما باشد.

سردار کریمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و سربلندی است، گفت: آن چیزی که حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی را در همه صحنه‌ها پیروز کرده، معنویت مبتنی بر مکتب اسلام ناب محمدی است و لذا معنویت باید در تمام بخش‌های کشور حاکم باشد.

وی خاطرنشان کرد: پرچم جمهوری اسلامی نماد ارزش‌های اسلامی است و هزاران شهید عزیز خون پاک خود را برای برافراشته نگه داشتن پرچم ایران اسلامی دادند و لذا امروز همه باید از این نماد به خوبی پاسداری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار