فرمانده حوزه ادارات سراوان:

شکست تحریم در سایه جهاد تبیین تحریف/نقش مهم بصیرت تحت رهبری دینی جامعه است

سراوان/ سرهنگ پاسدار غلامرضا فراهی گفت: : مهم‌ترین عنصر در این واقعه نقش «بصیرت» توده مردم تحت رهبری دینی جامعه می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۰۶۱۸۷
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

سرهنگ پاسدار غلامرضا فراهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ادارات سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو باخبرنگار بسج در سراوان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه بصیرت اذعان کرد: مردم قهرمان پرور و فرهنگی شهرستان سراوان در عرصه های مختلف با اتحاد و همدلی در راستای خنثی سازی فتنه های دشمن گام های موثر برداشته اند که هر چه بگوییم کم است.

وی افزود: جای بسی شعف و خوشحالی است که پس از گذشت بیش از یک دهه از حماسه‌آفرینی مردم در دی‌ماه، نام‌گذاری «دهه بصیرت» در دستور کار تصمیم‌گیران فرهنگی کشور قرار گرفته است.

فرمانده حوزه ادارات شهرستان سراوان با اشاره به حادثه عظیم و حرکت تاریخی مردم در نهم دی ماه بیان داشت: مهم‌ترین عنصر در این واقعه نقش «بصیرت» توده مردم تحت رهبری دینی جامعه می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبری اذعان کرد: ملت ايران، در مقابل آن افراد معدودى كه با اصل استقلال كشور مخالفند، با يكديگر يكى باشند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا فراهی با بیان اینکه نهم دی اوج بصیرت ملت ایران در شناخت توطئه های دشمن و شناخت دشمن است، بیان داشت: دشمنان بعد از ناکامی درجنگ و توطئه های گوناگون ، قصد داشتند با فریب مردم بر مبنای ادعای تقلب در انتخابات، سلامت انتخابات، عدالت نظام و درنهایت ولایت فقیه را به چالش بکشند که خوشبختانه با هوشیاری مردم شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از طرفی با تحریم اقتصادی وازطرف دیگر با نقشه به چالش کشیدن جامعه در حوزه های مختلف سعی در ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی دارند، گفت: با جهاد تبیین اگر تحریف را شکست دهیم می­توانیم تحریم و سایر توطئه ها را نیز شکست بدهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار