امام جمعه موقت تبریز:

تلاش استکبار کمرنکردن ارزش های اسلامی است

تبریز- امام جمعه موقت تبریز گفت: استکبار می خواهد با نفوذ به انقلاب اسلامی ارزش های اسلامی را کمرنگ کند یا از بین ببرد به همین علت داعش و سایر گروه های ضد اسلامی را با هدف نابودی اسلام به وجود آورده است.
کد خبر: ۹۴۰۵۸۸۰
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه های این هفته نمازجمعه تبریز افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون مبارزه با استعمار و استکبار ادامه دارد چون هیچ وقت آمریکا با اسلام ناب محمدی موافق نبوده و مشکل ما با امپریالیسم مشکل هویتی بوده است.

وی تاکید کرد: اگر آمریکا می‌توانست به طور فیزیکی انقلاب را از میان بردارد حتماً این کار را کرده بود اما به علت قدرت جمهوری اسلامی اکنون روبه حربه نفوذ آورده است.

حجت الاسلام مطهری خاطرنشان کرد: همه باید بدانیم آنچه که مسلم است آمریکا با امثال داعش و نفوذ به فکر از بین بردن راست و چپ و انقلابی و غیر انقلابی در ایران است تا سلطه خود را حاکم کند،.

وی ادامه داد: جنایت ها و قتل و غارت های داعش در عراق و سایر کشورها نمونه بارزی در این خصوص بوده و کشتار مسلمان و غیر مسلمان و تمام گروه های سیاسی برای آنها تفاوتی نداشته است.

خطیب جمعه تبریز با تاکید بر اینکه آمریکا به علت وجود رهبری و اطاعت پذیری از ولایت تاکنون نتوانسته به انقلاب خدشه ای وارد کند، گفت: بر این اساس باید همگی حول محور ولایت جمع شویم و فرمانبردار واقعی رهبری باشیم.

حجت الاسلام مطهری خاطرنشان کرد: ایستادگی و پیروزی انقلاب اسلامی در سایه ولی امر مسلمین بوده است.

وی همچنین ادامه داد: آینده روشنی برای کشور در پیش داریم و جوانان امروز از جوانان اوایل انقلاب چیزی کم ندارند البته مسئولین نیز باید مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند.

وی ادامه داد: جوانان انقلابی آرزوی شهادت دارند و امنیت در عراق و سوریه و ملل مسلمان را تامین می کنند.

حجت الاسلام مطهری همچنین با اشاره به نقش زنان در جامعه اسلامی گفت: حجاب و عفاف مانع پیشرفت زنان نیست بلکه عامل پیشرفت آنان است.

وی با تاکید بر اینکه اسلام و قرآن بهترین مدافع زنان در طول تاریخ بوده است، گفت: پیامبر و دین مبین اسلام ناجی زنان بوده و جلوگیری از زنده به گور کردن دختران به دست مشرکان و ارتقاء جایگاه اجتماعی زنان نمونه‌ای از حمایت اسلام از بانوان است.

ارسال نظرات