برگزاری گردهمایی بصیرتی در زاهدان

درآستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گردهمایی بصیرتی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۳۳۵
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، دراین گردهمایی که مدیرسازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید یزدی حضور داشتند، سردار باغبانی برگزاری اینگونه گردهمایی ها را تجدید میثاق، تفکر، آگاهی و قدردانی از رشادتهای شهدا عنوان کرد وگفت: اهمیت بعضی از روزها بخاطر اتفاقاتی است که در آن روز به وقوع پیوسته و برجسته شده است مانند نهم دی که حضور گسترده مردم برای خنثی سازی فتنه هایی بود که دشمنان برنامه ریزی کرده بودند و برای ما قابل توجه و یوم الله تلقی می شود.


همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی را برخواسته ازمکتب اسلام ناب و اهلبیت (ع) دانست و افزود: این حرکت رو به جلوست اما منافع زراندوزان و سودجویان درخطر است.


وی با ذکر این سؤال که چرا از سردار سلیمانی بعنوان یک اسطوره جهان اسلام یاد میکنیم گفت:خیلی اسطوره داشتیم،خیلی ها مطرح اما افسانه هستند ولی ما سردار سلیمانی را لمس کردیم، زندگی کردیم، همراه بودیم و دیدیم که خیلی از فرماندهان شهید شدند اما یک مرد میدان در حیاتش در مسیر دفاع از انقلاب و شهدا گام برمیدارد که این گامش برکت دارد، توسعه دارد و باعث میشود جهان اسلام به خودش ببالد و افتخار کسب کند.

سردار باغبانی با اشاره به اینکه کشوری که شهادت دارد اسارت ندارد گفت: ما برای این تفکر خون میدهیم و این الگو را از سیدالشهدا (ع) یاد گرفتیم و اگر نهم دی را به منزله مبارزه با دشمنان داریم به معنی این است که ما بر روی یک اصولی ایستاده ایم و باید بر اصولمان ایستادگی و مقاومت کنیم.


وی در پایان مکتب حاج قاسم را همان مکتب اسلام ناب و اهلبیت (ع) برشمرد و افزود: ارکان مکتب حاج قاسم خدا باوری است وقتی خدا را قبول کردیم و پذیرفتیم هیچ مشکل و گرفتاری برای ما مهم نخواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار