خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در تبریز:

مکتب سردار سلیمانی مسیری روشن برای تربیت نسل مقاوم است

تبریز- معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با گرامیداشت یاد و نام شهید سردار سلیمانی، مکتب ایشان را مسیری روشن برای تربیت نسل مقاوم عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۰۴۲۰۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معصومه حکیمیان ساعتی پیش در همایش بانوان ادارات مختلف تبریز با عنوان «نسل مقاوم» در سالن سینما سرباز تبریز، افزود: شرایط امروز شرایطی است که دشمن شکست خورده در جنگ نظامی نسل ما را مورد هدف قرار داده است تا بتواند به اهداف خود که زیر سلطه درآوردن نسل هاست برسد.

وی ادامه داد: اگر طی این چند دهه که دشمن نتوانسته کاری از پیش ببرد پایه های قوی این مردم در هویت دینی است به رغم برخی کوتاهی هایی که از سوی مسئولان بوده است، پایه هایی که ما در همه شئون زندگی و مجاهدت سردار سلیمانی دیدیم.

حکیمیان با اشاره به رشادت سردار سلیمانی و مجاهدت ایشان در دفاع مقدس و پس از آن، بیان کرد: ویژگی بارز ایشان بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، اخلاص و صداقت بود که توانست در همه این دهه ها بیم مردم محبوب و در نظر دشمن به عنوان خطر جلوه کند.

وی یادآور شد: مسئولی پیروز میدان است که از مبانی اعتقادی برخوردار باشد و پیروزی ما در دوران دفاع مقدس در همین بود و نقطه طلایی که سردار در دفاع مقدس و پس از آن در جبهه مقاومت آن را نشان داد و از حریم مردم به دفاع برخاست، نشست، ارام نگرفت و کنار خانواده نماند بلکه در دفاع از مردم و کشور مجاهدت کرد.

حکیمیان در ادامه با اشاره به نقش بانوان در تربیت نسل مقاوم اظهارداشت: شما به عنوان یک زن باید نسلی تربیت کنید که در وهله اول بداند هویت انسانی دارد و به شان انسانی خود احترام قائل باشد.

مکتب سردار سلیمانی مسیری روشن برای تربیت نسل مقاوم است

وی دومین بعد تربیتی نسل مقاوم را تقویت بعد هویت دینی خواند و تاکید کرد: امروز معنویت زدایی در دستور کار سلطه گران و طرحی جهانی است و جهان در جنگ وحشتناکی در این خصوص درگیر است و نابسامانی رسانه ها و فضای مجازی برای رسیدن به این هدف است.

حکیمیان شناخت و دانشتن اطلاعات و مهارت را سه مولفه مهم در رسیدن به هدف برشمرد و افزود: برای تربیت نسلی مقاوم باید بدانید دشمن کیست، کجاست و چه می خواهد و بر اساس آن و مسلح شدن به اطلاعات و مهارت بتوانید نقش آفرینی کنید.

ساعتی پیش همایش نسلی مقاوم به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا در سینما سرباز تبریز با حضور بانوان ادارات مختلف این کلان شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار