مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه:

فتنه ۸۸ زمینه بروز مشکلات معیشتی و اقتصادی امروز است

ساری-سردار حق طلب گفت: ایجاد فتنه منجر شد دشمنان باهم همصدا شدند و تحریم‌ها را تحمیل کردند که تا امروز سابقه نداشته است، امروز اگر دچار معیشتی و کمبود‌ها هستیم زمینه بروز آن فتنه ۸۸ است.
کد خبر: ۹۴۰۳۵۷۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

فتنه ۸۸ زمینه بروز مشکلات معیشتی و اقتصادی امروز است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردارحق طلب مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی ماه،با بیان اینکه مشکلاتی که امروز درگیر آن هستم، از فتنه ۸۸ است، گفت: فتنه بزرگی که هر کشور قدرتمندی را ساقط می‌کند با واژه تقلب مطرح کردند و جمعی هم باور کردند، اما با آگاهی دادن به مردم این جمعیت ریزش کرد اما در روز عاشورا توهین‌های زیادی شد که مردم طاقت نیاوردند و ایستادند که در تاریخ ماندگار شد.

سردار حق طلب با اشاره به اینکه عوامل فتنه قبول دارند تقلبی صورت نگرفت ، افزود: اگر اعتراف کنند اشتباه کردیم از بیرون به آنان خط داده می‌شد، باید جوابگوی هزینه‌های سنگینی که تحمیل شدند را می‌دادند، جوابگوی خون‌های ریخته شد و خسارت‌های که وارد کردند را بدهند.

فتنه ۸۸ زمینه بروز مشکلات معیشتی و اقتصادی امروز است

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه تصریح کرد: سال ۸۸ بالاترین سطح حضور مردم در انتخابات را داشتیم که میتوانست بزرگترین نقطه قوت باشد،انتخاباتی که بالای ۷۰ درصد شرکت کردند، ولی وقتی این نقطه قوت با کاندیدای مطرح فتنه ۸۸ رقم میخورد و به دروغ تقلب را مطرح می‌کنند، بدون هیچ سند و مدرکی تقلب مطرح کردند، ضربه بزرگی به حیثیت نظام زده شد.

سردار حق طلب ادامه داد: ایجاد فتنه منجر شد دشمنان باهم همصدا شدند و تحریم‌ها را تحمیل کردند که تا امروز سابقه نداشته است، امروز اگر دچار معیشتی و کمبود‌ها هستیم زمینه بروز آن فتنه ۸۸ است، حالا که اعتراض می‌کنند چرا ممنوع التصویرهستیم باید گفت شما باید مجازات شوید و برای همیشه از صحنه سیاست بیرون روید ،چگونه میخواهید جبران کنید؟!

فتنه ۸۸ زمینه بروز مشکلات معیشتی و اقتصادی امروز است

مسئول سازمان حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه با تاکید بر اینکه باید دست و پای مردم را بوسید، گفت: مردم همیشه در صحنه هستند، در همه حوادث انچه ملت را نجات داده مردم بودند، هرگاه که حق و باطل در هم امیخته شد و انتخاب و تشخیص سخت شد به دنبال سخنان رهبری رفتیم و به رستگاری رسیدیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار