همزمان با سراسر کشور برگزار شد

برگزاری مراسم گرامیداشت ۹دی درایرانشهر

ایرانشهر/ مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی در محل مسجد آل رسول شهرستان ایرانشهر ساعت ۹صبح برگزار شد
کد خبر: ۹۴۰۳۳۱۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر مراسم گرامیداشت نهم دی ماه  با حضور خانواده معظم شهدا ایثارگران و آحاد مردم ولایت مدار ایرانشهر اعم از سنی و شیعه در مسجد آل رسول ایرانشهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بزمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ۹دی گفت: حماسه ۹دی در حقیقت همان بزرگداشت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر با تاکید بر این مطلب که حماسه 9دی یعنی گرامیداشت ارزشها و آرمانهای انقلاب که رهبری همیشه بر آن تاکید دارند، افزود؛حادثه ۹دی تلنگری بود که مردم ما متوجه تندبادهای حوادث تلخ باشند و بدانند دشمنان همیشه درکمین ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و در این زمینه از هیچ چیز و هیچ کاری دریغ نمی کنند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که از خاطره ملت محو نمی شود چه اتفاقی در فتنه ۸۸ رخ داد، بیان کرد: طراحی رژیم صهیونسیتی و آمریکا درجهت فروپاشی نظام و نوک پیکان دشمن مورد هدف قرار دادن مسئله ولایت و رهبری نظام بود.

عیسی بزمانی تصریح کرد دشمنان ابتدا محبوبیت و مقبولیت را تضعیف و سپس فروپاشی نظام مدنظرشان بود.

امام جمعه اهل تشیع ایرانشهر خاطر نشان کرد؛ قرآن می فرماید قبل از شما هم انسان هادر معرض فتنه و امتحان قرارگرفته اند.لذا باید مراقب فتنه دشمن بود.

این مقام مسئول عنوان کرد؛ در طول تاریخ نیز از زمان نبی مکرم اسلام این موضوع وجود داشته و درحال حاضر نیز ادامه دارداین جریانات وقتی به انقلاب اسلامی می‌رسد میبینم که انقلاب اسلامی مستثنی از این فتنه ها نیست.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد؛یکی از آن موضوعاتی که دین به آن سفارش کرده است این است که با محوریت ولی خدا حرکت کنیم.انسجام و وحدت جامعه نیز دراین صورت تضمین خواهد شد، اگر حول محور ولی خدا بچرخیم نظام و دینمان درست خواهد شد.

بزمانی در پایان گفت: در فتنه۸۸ خواص با بصیرت همین کار را کردند. ما اگر بنا است در مقابل فتنه قد علمکنیم بایدگوش به فرامین ولی فقیه داشته باشیمباید به میدان آمد و جهاد تبیین و روشنگری را داشته باشیم

در پایان این مراسم قطعنامه حماسه ۹دی قرائت و شرکت کنندگان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ بر برنامه گر خشم و انزجار خود را از ایادی استکبار اعلام کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار