خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

قطع رگه های غده سرطانی نفوذ، دغدغه دولتمردان/ تعجیل شیطانی در حل مشکلات اقتصادی بی بصیرتی است

حجت الاسلام رحیم آبادی: غده سرطانی نفوذ در آمده و رگه های موجود در پیکره ملت را اذیت می‌کند مسئولین دغدغه داشته باشند که رگه های نفوذ را پاک کنند و چوب هایی که برخی مسئولین لای چرخ انقلاب گذاشتند برداشته شود.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۴۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رحیم آبادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان امروز در مراسم نه دی در مسجد امام حسین بیرجند اظهار داشت: خداوند توسط پیامبر دو گوهر گران‌بها قرآن و اهل‌بیت را برای ما قرار داده است که بعد از پیامبر به آن‌ها متمسک شویم.

وی عنوان داشت: درحالی‌که پیامبر خدا می‌دانست که قدر این نعمت ها دانسته نمی‌شود و فرمود قوم من قرآن و قرآن ناطق را رها کردند بعد از درگذشت پیامبر(ص) این مسیر ناب و نورانی را برای رسیدن به حکومت الهی و رشد و کمال دین تحقق پیدا نکرد.

شناخت مسیر، در مسیر قرار گرفتن و در مسیر ماندن بسیار مهم است

 مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان افزود: در سوره‌ی حمد که عصاره تمام قرآن است نگاه اجتماعی نشان‌دهنده این است که خداوند الرحم الراحمین برای ما تکلیف قرار نمی‌دهد فلسفه خلقت این است که خداوند برای ما مفید است و درخواست با هم بودن و اجتماع کردن با محوریت الله از ما خواسته‌شده و فقط مسیر ما خواستن خداوند است و به‌جز کمک او میسر نمی‌شود.

وی ادامه داد: در سوره‌ی یوسف نیز داریم که همه‌چیز را از خدا بخواهید، همه را خدایی کنید و برای این‌که آدرس را با نگاه جمعی و حاکمیت پیدا کنیم باید از خدا بخواهیم. پیدا کردن راه، ادامه دادن و در مسیر بودن سخت نیست و نیاز به هدایت دارد.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: برنامه خداست که ما را به سرمنزل مقصود برساند ملاحظات اصول اساسی با هم بودن و خداخواه بودن است  از خدا بخواهیم ما را در این مسیر قرار دهد انبیا و اولیا الهی همین پیام را آوردند اما وقتی مردم در مسیر نبودند با همه انبیاست جنگیدند.

 وی با بیان اینکه شناخت مسیر، در مسیر قرار گرفتن و در مسیر ماندن بسیار مهم است خاطرنشان کرد: این مسیر است که همه خوبی‌ها، مادیات الهی، آخرت ، معنویت، عزت، آرامش و الگو شدن را برای ما به ارمغان می آورد مسیر خدا مسیر اعطای همه خوبی‌ها به انسان‌هاست که برخی‌ها به این مسیر رفته اند.

سنت خداوند بر اجتماع مسلمین است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: اگر کسی مسیر را نمی‌داند جز خستگی و ملال ندارد و جزو ضالین می‌شود. بصیرت مسئله‌ای جدید نیست اگر پیغمبر آخرالزمان شما را به سمت خدا دعوت می‌کند با شناخت صحیح راه و مسیر الهی و سنت خداوند بر اجتماع مسلمین است.

 وی با بیان اینکه برای رسیدن به اوج قله کمال حرکت عمومی ایجاد شدن و رسیدن به حکومت مهدی عج است افزود: حرکت عمومی لازم اما کافی نیست گروهی به‌عنوان طلایه‌دار، انسان‌های پیشرو، بصیر، مخلص و محکم باید این پرچم را در این مسیر به دست بگیرند.

ضرورت نقش‌آفرینی ملت ولایت مدار بصیر حول محور ولایت

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: خداوند در عظمت نقش‌آفرینی، پیغمبران و رهبران جامعه را در کنار خودش قرار می‌دهد خداوند در سوره انفال  می فرماید خیلی بالاتر از جایگاه پدر و مادر شأن ملت بزرگ و بصیر است این‌که خداوند شما را در آیات سوره مبارکه انفال کنار خود نشانده‌است.

وی  به کلام خداوند خطاب به پیامبر اشاره کرد و ابراز داشت: دو اصل برای‌اینکه اهداف متعالی الهی پیاده شود نیاز داری  اول خدا تو را کافی‌ست و دوم سنت و سیره من به این قرارگرفته است که عده ای مؤمنین پا در رکاب، مخلص و ولایتمدار نیاز داری. مؤمنین تابع، بصیر و متصل که بر محور تو بچرخند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نقش‌آفرینی ملت ولایت مدار بصیر گفت: برنامه خدا این است که پیامبر مردم را به سمت خدا دعوت کند اما نه به‌تنهایی بلکه با کمک کسانی که یاوران واقعی الهی هستند دنبال پست ، مقام ، ثروت، شهوت و غضب  شخصی نیستند و آنان خیلی گران‌قیمت اند که ما باید  در این مسیر قرار بگیریم.

 وی با بیان اینکه پیامبر فرمودند مردمی از شرق، زمین را برای حکومت الهی فراهم می‌کنند گفت: کسانی هستند که در مقایسه با افراد دوران اهل‌بیت، امام‌زمان را ندیده‌اند عاشق نائب عام امام‌زمان می‌شوند باید شکرگزاری کرد. اگر در این مسیر قرار بگیریم و ادامه دهیم کمال‌ دین و اتمام نعمت را داریم.

حجت الاسلام رحیم آبادی ضمن تفسیر آیاتی از قرآن اظهار داشت: ای مردم اهل تبعیت از ولایت باشید ادامه دهید و جامع‌الاطراف نگاه کنید. نهم دی ماه حرکت خروشنده‌ی مردم جامعه لازم بود اما کافی نیست بعد از نه دی بارها جریاناتی فتنه‌جو دیده‌ایم که عقب‌ماندگی‌های انقلاب در گرو اعمال آن‌هاست .

پیروزی و موفقیت‌ها نتیجه تبعیت محض از ولی امر بوده‌است

وی متذکر شد: بصیرت داشتن به‌معنای حرکت‌های شورانگیز نیست بلکه جوشش را در تمام ابعاد و دغدغه‌های ولی امر لازم است دنبال کنیم کمبودها، کسری‌ها و عقب‌ماندگی‌ها از ضعف در برخی ابعاد بوده‌ و پیروزی و موفقیت‌ها نتیجه تبعیت محض از ولی امر بوده‌است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان  تأکید کرد: ما علاوه‌بر بصیرت باید به ولی امرمان کمک کنیم و مشکلات جامعه را حل کنیم . اگر در این مسیر ادامه دادید اولین نعمت رضایت الهی است بیعت اعتقادی، عاطفی و عملی با ولی امر ضروری است.

وی تصریح کرد: امروز بشریت در گرداب بی‌بصیرتی ضالین خودشان گیر کرده‌اند.

دومین نعمت ولایت‌مداری آرامش قلبی است

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: دومین نعمت ولایت‌مداری آرامش قلبی است و این وعده خداست نتیجه عمر کسانی که پیوندشان را در همه ابعاد با ولی امر محکم کنند.

وی ادامه داد: فریاد مرگ‌بر امریکا و برگزاری جلسات نه دی واجب است اما تنها یک ذکر محسوب می‌شود و در همه ابعاد و مسائل فرهنگی، ‌اجتماعی، اقتصادی و سیاسی این بیعت و تبعیت از ولایت لازم و ضروری است.

 گشایش در گرو بیعت همه‌جانبه و هر روزه با ولی امر است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان گفت: پیروزی سریع و نزدیک و گشایش در گرو بیعت همه‌جانبه و هر روزه با ولی امر است موفقیت‌های بزرگ می‌توانستیم داشته‌باشیم که در نتیجه برخی غفلت‌ها گاهی چندین سال عقب افتادیم اما جبران آسان است چون خداوند یاور ملت در این مسیر است.

وی یاداور شد: زمانی ناوهای آمریکایی که حرکت می‌کردند این‌جا رییس مملکت عوض می‌شدند  اما امروز ایران سیلی قطعی عین الاسد را پشت گردن تبهکاران ظالم می‌زند اما مستکبران عالم نطق و نفس نمی‌توانند بکشند امروز استکبار جهانی در همه جا با شکست مواجه‌اند.

حجت الاسلام رحیم آبادی خاطرنشان کرد: پیروزی‌ها و بهبود اقتصادی در پیش است مشکل اصلی مردم ما مشکل اقتصادی است مهمترین علت ش این است که در برهه ای مسئولین بی‌اعتقاد نسبت‌به جریان بصیرت و ولایت‌مداری داشتیم.

 وی عنوان کرد: امروز خداوند به ما نعمت داده است  اقتصاد زود درست می‌شود اما چاله های بزرگی درست شده  این جزء بصیر است که تعجیل شیطانی ما را برندارد و بی‌بصیرتی نداشته باشیم.

حل مشکلات مردم بصیرت و صبر انقلابی می‌خواهد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: عده ای با همه نیازمندی های مردم بازی  می کنند غده سرطانی نفوذ در آمده و رگ‌ه های موجود در پیکره ملت را اذیت می‌کند مسئولین و دولتمردان دغدغه داشته باشند که رگه های نفوذ را پاک کنند و چوب هایی که برخی مسئولین لای چرخ انقلاب گذاشتند برداشته شود و انقلاب نفسی بکشد.

 وی با بیان اینکه حل مشکلات مردم ممکن است بصیرت و صبر انقلابی می‌خواهد ادامه داد:  برای اینکه مردم به حق‌وحقوق مسلم خود برسند مسئولین دنبالش هستند مراقب باشیم عده‌ای از بی بصیرتی ما  برعلیه نظام سوءاستفاده نکنند.

گوش به فرمان ولی باشید دشمن کاملاً مأیوس می‌شود

حجت الاسلام رحیم آبادی با تأکید بر اینکه گوش به فرمان ولی باشید دشمن کاملاً مأیوس می‌شود افزود: دشمن بر علیه شما هیچ کاری نمی تواند بکند . جنگ فرهنگی و شبیخون فرهنگی در نتیجه غفلت‌ها، تعمد ها، بی‌بصیرتی و پشت کردن به ولایت عده‌ای با دشمن همراهی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حاج قاسم‌های عرصه نظامی‌گری و نیروهای مسلح افق مطالبات رهبری را به اوج رساندند. وقتی گوش به فرمان ولی باشید الگو می‌شوید مسیر انقلاب و هدف انقلابی مشخص است باید به‌سرعت حرکت کنیم .

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: وقتی شما مردم بیعت همه‌جانبه با ولی امر داشته باشید خداوند مافوق تصورتان به شما می‌بخشد و اکنون خداوند تفضل خودش را عنایت فرموده و بار سنگینی بر دوش ملت ایران است.

گفتنی است، مراسم محوری 9دی امروز صبح در مسجد امام حسین(ع) بیرجند با حضور وزیر اطلاعات و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مسئولین کشوری و لشکری و عموم مردم برگزار شد. 

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها