مسئول معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه کربلا:

برای تربیت جوان مومن انقلابی مثل امام خمینی (ره)عمل کنیم

ساری-حجت الاسلام بریمانی برای تربیت جوان مومن انقلابی، باید تعامل داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید مثل امام راحل عمل کنیم و یک نقشه راهی را برای جوانان داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۲۱۸۹
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

در تربیت جوان مومن انقلابی مثل امام خمینی (ره)عمل کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام بریمانی مسئول معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه کربلا در اجلاسیه استادیاران صالحین با اشاره به تربیت جوانان انقلابی گفت: تربیت و آموزش جوانان برعهده همه نهاد‌ها است و باید مروج این امر باشند.

حجت الاسلام بریمانی با بیان این مطلب که در اصل ۱۵۱ قانون اساسی بسیج، حافظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است، افزود: همه باید برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم.

مسئول معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه کربلا درادامه به تشریح برنامه‌های صالحین پرداخت و گفت: چهارگروه برای اجلاسیه در نظر گرفته شد تا برنامه‌ها و طرح‌ها بررسی شود.

حجت الاسلام بریمانی برای تربیت جوان مومن انقلابی، باید تعامل داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید مثل امام راحل عمل کنیم و یک نقشه راهی را برای جوانان داشته باشیم.

مسئول معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه کربلا با اشاره به دوران دفاع مقدس، افزود: جوانان مومن انقلابی در آن دوران در مقابل تمام دنیا ایستادند، جوانانی که در مسجد و زیر نظر علما تربیت شده بودند.

حجت الاسلام بریمانی با تصریح بر اینکه اصل کار حوزه‌های علمیه  ترویج فرهنگ دینی است، اضافه کرد: تنها ۴۰ درصد مساجد کشور دارای امام جماعت است و باید مساجد را فعال کرد.

مسئول معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه کربلا درادامه به برگزاری رزمایش حضرت معصومه (سلام علیها) حول محور نظارت و توجیه در سطح نواحی و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، خبر داد و گفت:  این رزمایش در ۲۲ ناحیه و ۲۳۲ حوزه مقاومت برگزار شد.


حجت الاسلام بریمانی در ادامه به 2 هزار مربی طرح صالحین در سطح پایگاه های مقاومت هم اشاره کرد و گفت:  ۲۳۸۸ پایگاه در گام دوم رزمایش شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار