پیام تسلیت امام جمعه زرند:

در پی درگذشت حاج حسین اسماعیل بیگی فرمانده اسبق سپاه زرند

در پی درگذشت سرهنگ پاسدار حاج حسین اسماعیل بیگی رزمنده وجانباز دفاع مقدس وفرمانده اسبق سپاه ناحیه زرند، حجت الاسلام والمسلمین شجاعی امام جمعه زرند پیام تسلیتی صادر کرد
کد خبر: ۹۴۰۲۰۹۶
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :در پی درگذشت سرهنگ پاسدار حاج حسین اسماعیل بیگی،جانباز ورزمنده دفاع مقدس و فرمانده  اسبق سپاه ناحیه زرند، حجت الاسلام والمسلمین شجاعی امام جمعه زرند پیام تسلیتی صادر کرد. که این پیام به شرح زیر است:
                                                   بسم الله الرحمن الرحیم
                                                      انالله و انا الیه راجعون

"منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ  وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

عروج پاسدار رشید سپاه اسلام جانباز سرافراز مرحوم حاج حسین اسماعیل بیگی از فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس را به خانواده مکرم و آحاد بسیجیان و همرزمان حماسه ساز وی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

آن سردار عالیقدر و جانباز مخلص که از نمادهای ایثار و پایداری در جنگ تحمیلی ۸ ساله به شمار می‌رفت، الگویی صالح و راستین از فداکاری و همت و خدمت بی منت برای اعتلای اسلام، انقلاب و ایران عزیز را فرا روی نسل جوان امروزگشوده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به اعضای خانواده و همه بسیجیان و همرزمان ایشان، از درگاه حضرت کبریایی برای آن مجاهد به عرش پیوسته، رضوان و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) و یاران شهیدش و برای خاندان و یادگاران ارجمند او صبر، شکیبایی، سکینه قلبی و ثبات قدم در صراط نورانی شهیدان طلب می کنم.

                                                            مهدی شجاعی – امام جمعه شهرستان زرند

ارسال نظرات
آخرین اخبار