خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

شیرینی استقبال از خانواده شهید «ترابی» تا مدت‌ها در یادها خواهد ماند

اسدآباد-امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه شیرینی استقبال از خانواده شهید «ترابی» تا مدت‌ها در یادها خواهد ماند، گفت: استقبال بی‌نظیر مردم دیارسیدجمال از خانواده شهید «ترابی» قابل تحسین بود.
کد خبر: ۹۴۰۲۰۹۱
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در جلسه هماهنگی روز بصیرت و روز مقاومت با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با بیان اینکه استقبال بی‌نظیر مردم دیار سیدجمال از خانواده شهید «حمیدرضا ترابی» قابل تحسین بود، اظهار کرد: این استقبال نشان داد مردم شهیدپرور این شهر به آرمان‌ها پایبند هستند.

وی با بیان اینکه شیرینی استقبال از خانواده شهید «ترابی» تا مدت‌ها در یادها خواهد ماند، اضافه کرد: مقرر شده است خانواده این شهید عزیز نظر خود را درباره انتقال یا حفظ پیکر پاک فرزندشان اعلام کنند اما بنده به این خانواده قول دادم اگر پیکر شهید شما در اسدآباد بماند مردم این شهر میزبان خوبی برای او خواهند بود.

امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به فرا رسیدن دو مناسبت روز بصیرت و مقاومت در دی ماه اشاره داشت و گفت: برنامه‌ریزی شهرستان برای این دو روز باید باشکوه باشد چرا که انتقال مفاهیم اینگونه ایام باعث بصیرت افزایی مردم می‌شود.

وی از ادارات مختلف خواست با برنامه‌ریزی صحیح، ابعاد فتنه ۸۸ تشریح شود چراکه توصیف این اتفاق به عنوان یک حادثه در امواج پس از انقلاب ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار