مدیر کل حفظ آثار و و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

حاج قاسم مرد میدان در تمامی عرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم بود

ساری-مدیر کل حفظ آثار و و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت:حاج قاسم مرد میدان در تمامی عرصه های جنگ سخت و جنگ نرم بود.
کد خبر: ۹۴۰۱۹۷۱
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران،آئین بدرقه دوچرخه سواران بسیجی استان مازندران که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با عنوان " در رکاب علمدار" از مازندران تا استان کرمان و مزار مطهر سردار دل‌ها را رکاب خواهند زد، صبح امروز با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، سردار ملکی " مدیر کل حفظ آثار و و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران "، دکتر رنگرز " مدیر کل ورزش و جوانان استان "، خانواده معزز شهید مدافع حرم محمود رادمهر و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان نامی ورزش مازندران در یادمان ۸ شهید گمنام پارک موزه دفاع مقدس برگزار شد.

سردار ملکی در این آئین با اشاره به جانفشانی شهدای مازندران در دوران هشت سال دفاع مقدس،به ویژه منطقه شیلات گفت:دوچرخه سواران ورزشکاران بسیجی پیام شهدا را به مردم انتقال می دهند.

مدیر کل حفظ آثار و و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود:حاج قاسم مرد میدان در تمامی عرصه های جنگ سخت و جنگ نرم بود.

به گفته سردار ملکی حاج قاسم آنچنان خودسازی کرد که به کمال رسید.

سردار ملکی با اشاره به اینکه خدای متعال حاج قاسم عزت داده است،خاطرنشان کرد: حرکت تور دوچرخه سواری دارای یک پیام است و ان هم اینکه ما ادامه دهنده راه سرخ شهدا هستیم.

مدیر کل حفظ آثار و و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه شهدا عزت آفرین برای نظام هستند، اضافه کرد: شهدا اساتید درس انسانیت و مردانگی هستند.

سردار ملکی در پایان سخنان خود با قدردانی از فرمانده سپاه کربلا و برگزار کنندگان این تور دوچرخه سواری افزود:ان شاء الله همه مردم و مسئولان پیام تور دوچرخه سواری بسیجیان مازندران که قرار است تا مزار سردار دلها را رکاب بزنند، را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار