در ٨ ماه گذشته بیش از ۴ هزار تن گوشت مرغ در شهرستان خاش تولید شد

کمالی گفت: در ٨ماه گذشته سال جاری در ٣۵ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی شهرستان خاش یک میلیون و ٨۴٠ هزار قطعه جوجه ریزی انجام که حاصل این میزان جوجه ریزی تولید ۴ هزار و ۶۴ تن گوشت مرغ بوده که به بازار عرضه شده است.
کد خبر: ۹۴۰۱۰۵۰
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: در ٨ماه گذشته سال جاری در ٣۵ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی شهرستان خاش یک میلیون و ٨۴٠ هزار قطعه جوجه ریزی انجام که حاصل این میزان جوجه ریزی تولید ۴ هزار و ۶۴ تن گوشت مرغ بوده که به بازار عرضه شده است.

شیرزاد کمالی افزود سالیانه حدود ۶ هزار و ٩٠٠ تن گوشت مرغ در واحدهای مرغداری خاش تولید و از این حیث شهرستان خاش رتبه نخست تولید گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان را داراست .

وی تصریح کرد : برای تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان با ظرفیت کشتار روزانه در یک شیفت کاری ١۶ هزار قطعه مرغ بازگشایی و مشغول فعالیت میباشد.

وی از ساخت ۵ واحد جدید صنعتی پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت یکصد هزارقطعه جوجه ریزی در هر دوره با پیشرفت فیزیکی ۵٠ درصد خبر داد و اظهار داشت برای راه‌اندازی این واحدها١٣٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار