خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی درجمع کارکنان سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه:

بحران آفرینی آمریکا در منطقه با توجه به اقتدار ایران کاهش یافته

نشست روشنگری سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۰۶۸۱
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، نشست سیاسی با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه و گردان 104 امام حسین(ع) در نماز خانه ناحیه برگزار شد.

 در ابتدای مراسم دکتر روزبهانی با تاکید بر اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت:با وجود تمام شرارت های رژیم صهیونیستی و آمریکا در بحران آفرینی در منطقه غرب آسیا و حاشیه دریای خزر،این توطئه ها با اقتدار و هوشمندی ایران به حداقل رسیده است.

وی افزود:رویکرد ایران ضمن حفظ اقتدار، ارتباط  موثر با تمامی همسایگان است.

روزبهانی با تاکید بر شکست استراتژی فشار حداکثری بر ایران گفت:در مذاکرات اخیر در موضوع برجام،جمهوری اسلامی ایران پیش دستانه عمل کرد و پیش شرط های خود را اعلام نمود و همین امر باعث شد بتوانیم حرف خود را به جامعه جهانی اثبات کنیم.

وی ادامه داد:اگر در عرصه اقتصاد هم به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) عمل می شد و اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی نهادینه می شد الان با این شرایط روبه رو نبودیم،اما با روی کار آمدن دولت جدید قدم های بسیار خوبی جهت تنظیم بازار و قیمت ها برداشته شده و این کار ادامه خواهد یافت.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تلاش غرب برای عقب نگه داشتن کشور در تمامی عرصه ها گفت:کشور با وجود ظرفیت بالایی علمی و پژوهشی و جوانان مستعد و دانشمند نباید در عرصه ای متوقف شود و این پیشرفت باید در همه عرصه ها ادامه یابد و در نهایت این ایران قوی است که می تواند تاثیر گذار  و سربلند در جوامع بین المللی باشد

ارسال نظرات
آخرین اخبار