سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی مطرح کرد

خیران در شب یلدا خانواده‌های نیازمند را دریابند

تبریز- تبریز- سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این نهاد آماده دریافت کمک های مردم عزیز و خیران در شب یلدا می باشد.
کد خبر: ۹۴۰۰۶۰۳
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، غلامعلی ملامهدی با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا اظهار کرد: از خیران و نیکوکاران استان می خواهیم خانواده‌های نیازمند را همچون خانواده خود دریابند.

وی افزود: مردم و خیران می توانند با کمک‌های نقدی یا اهدای کالا به خانواده‌های مددجوی کمیته امداد قدمی در شاد کردن دل هم‌نوعان خود در شب یلدا بردارند.

ملامهدی ادامه داد: دفاتر این نهاد با همکاری مراکز نیکوکاری، خیران و حامیان ایتام و فرزندان محسنین در حال تدارک بسته های معیشتی ویژه شب یلدا هستند تا بین مددجویان تحت حمایت توزیع گردد.

وی به راه های مشارکت در این خیر کثیر اشاره  و بیان کرد: مردم نیک اندیش استان می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، وجوه نقد خود را از طریق کد دستوری #041*۸۸۷۷* و شماره کارت 6037997950030014  به دست نیازمندان برسانند.

ملامهدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بالغ بر 150 هزارنفر و 79 هزار خانوار در سطح استان از خدمات و حمایت های کمیته امداد امام(ره) بهره مند هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار