خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین؛

پژوهش زیربنای پیشرفت و سرمایه گذاری توسعه هر جامعه است

سردار ابراهیمی عنوان کرد: پژوهش زیربنای پیشرفت هر جامعه است و به جرأت می توان گفت پژوهش، سرمایه گذاری برای توسعه کشور است.
کد خبر: ۹۴۰۰۳۵۷
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در جمع اساتید و نخبگان دانشگاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب در تمام عرصه های امنیتی، علمی، دفاعی بیان کرد: علیرغم تصور دشمنان که با ترور دانشمندان هسته ای ایران می توانند مانع پیشرفت و توسعه کشور شوند اما اراده و خواست ملت مانع دستیابی به این اهداف شد.

وی با اشاره به جایگاه استان قزوین به عنوان مهد علم و دانش گفت: ظرفیت های علمی، فرهنگی و آموزشی بزرگی در استان پرورش یافته اند که هر یک به تنهایی برگ زرینی را در تاریخ پربار استان قزوین به ثبت رسانده اند و مایه افتخار ما در تمام عرصه ها می باشند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به رویکرد نیروی انتظامی در سال های اخیر اظهار کرد: رویکرد نیروی انتظامی در سال های اخیر در بحث ارتقای دانش علمی و تخصصی است و در همین زمینه متخصصین اهل فن زیادی در محافل علمی به جامعه ارایه داده است.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: در حوزه های مختلف علمی، دانش انتظامی در کنار دانش علمی و دانشگاهی تا حد زیادی مانع پیشرفت آسیب های اجتماعی در جامعه می شود و در این راستا نیاز است تا این دانش ها در یک سطح و در کنار یکدیگر قرار گیرند چرا که هر یک از اینها به تنهایی قادر به رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی نیست.

وی با اشاره به جایگاه تحقیق و پژوهش در رفع مشکلات جامعه افزود: پژوهش این توانایی را به بشر می دهد که بهتر با دنیای پیرامون خود ارتباط برقرار نماید و این ارتباط موجب نزدیک شدن سازمان ها به یکدیگر و رفع مشکلات موجود می شود. از طرفی باید اقدامات صورت گرفته در این زمینه اثربخشی و کارایی بالایی داشته باشد. لذا پژوهش زیربنای پیشرفت هر جامعه است و به جرأت می توان گفت پژوهش، سرمایه گذاری برای توسعه کشور است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پلیس با توجه به وظایف سنگین و خطیر تمام تلاش خود را به کار می گیرد، نیازمند همکاری سایر دستگاه ها برای اجرای دقیق ماموریت ها و ایجاد امنیت پایدار در جامعه است. ارتقا جایگاه نیروی انتظامی، بی شک موجب افزایش توقع جامعه از پلیس برای اجرای بهتر و دقیق تر ماموریت ها و خدمت رسانی است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار