خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

رونق تولید، راهگشای اقتصاد کشور/برجام درمانی برای اقتصاد کشور هیچ فایده ای ندارد

سرهنگ مهرعلیا عنوان کرد: باید به ظرفیت های داخلی و تولید ملی بهاء داده شود. امروز راه نجات اقتصاد کشور رونق تولید است.
کد خبر: ۹۴۰۰۱۶۴
|
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در بازدید از شرکت آپادانا سرام بوئین زهرا، تولیدکنندگان را سربازان اقتصادی جنگ نرم دشمن دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر پس از سپری کردن جنگ تحمیلی، وارد جنگ نرم و جنگ اقتصادی تمام عیار شده است و در این زمینه تولیدکنندگان صنایع بزرگ می توانند سربازان جنگ اقتصادی این جنگ نرم باشند.

وی در ادامه افزود: گره زدن رونق تولید و دیگر گشایش های اقتصادی در داخل کشور به تسهیل روابط خارجی و مسائل برجامی سهم مهلک است. کلید حل مشکلات کشور در داخل است و نگاه مسئولین به مسائل اقتصادی باید درون زا باشد و بهترین راهکار برای رونق اقتصادی در داخل کشور، این است که در بحث قاچاق و واردات بی رویه کالاهای مشابه در داخل، باید سیاست گذاری درستی اتخاذ شود.

سرهنگ مهرعلیا، راه نجات اقتصاد کشور را رونق تولید دانست و گفت: برجام درمانی برای اقتصاد کشور هیچ فایده ای ندارد و باید به ظرفیت های داخلی و تولید ملی بهاء داده شود. امروز راه نجات اقتصاد کشور رونق تولید است و بخشی از مشکلات اساسی اقتصاد ایران ناشی از سوء مدیریت ها و عدم اصلاح ساختارهای اقتصادی است و باید در راستای رونق اقتصادی، این مشکلات را رفع و ساختار را اصلاح کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به مطرح کردن دوگانه معیشت و مذاکره اشاره کرد و گفت: با وجود تبلیغات گسترده و عظیم رسانه ای کشوهای غربی مبنی بر اینکه اهل منطق و مذاکره هستند؛ ولی در عمل رویکرد و رفتار آنها با ایران اسلامی نشان داد که آنها نه تنها اهل منطق و مذاکره نیستند؛ بلکه از طریق موضوع مذاکره اهداف مختلفی دارند که ایجاد دوگانه معیشت و مذاکره یکی از این هدف هاست، و از همه مهمتر اینکه آمریکا هیچ گاه از بازگشت به برجام به دنبال لغو تحریم های اقتصادی ایران و عادی شدن ارتباطات اقتصادی ایران با دنیا نبوده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار