خبرهای داغ:
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین؛

برخورد جدی با گرانفروشان/مردم، گران‌فروشی را با تلفن گویای ۱۲۴ گزارش دهند

بیشه ای با اشاره به اهمیت همکاری مردم با بازرسین گفت: از همشهریان محترم می خواهیم تا با گزارش هر نوع گران‌فروشی، تخلف و عدم درج قیمت به سامانه ۱۲۴ ما را در اجرای درست و سریع قانون یاری رسانند.
کد خبر: ۹۳۹۹۵۶۷
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

قزوین_ محمدعلی بیشه ای معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به واگذاری اختیارات به جهادکشاورزی بیان کرد: در بحث نظارت و بازرسی تعدادی نیرو از سازمان صمت بعنوان مأمور در اختیار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته و در تفاهم نامه ای که بین معاون اول رییس جمهور با سازمان بسیج منعقد شده، آموزش های لازم به نیروهای بسیج جهت نظارت بر محصولات کشاورزی در کنار همکاران جهادکشاورزی قرار دارند.

وی گفت: در بحث آجیل و خشکبار و سایر محصولات نیز بازرسان سازمان صمت استان قزوین نظارت های لازم را با جدیت و دقت نظر انجام می دهند و با توجه به کمبود نیرو، ما نیز از نیروهای آموزش دیده بسیج برای امر نظارت استفاده می کنیم. تا با نظارت چند برابری بتوانیم آرامش پایداری را در بازار شب یلدا در استان ایجاد نماییم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین با اشاره به قیمت کالاهای ضروری شب یلدا اظهار کرد: برخی اقلام مصرفی همچون انار دارای قیمت مصوب نیستند، بازرسان صمت با رصد فاکتورهای خرید، با فروشندگانی که این اقلام را با قیمتی بیش از قیمت عرف در اختیار مصرف کننده قرار داده باشند، برخورد کرده و به سازمان تعزیرات معرفی می شوند.

بیشه ای اشاره به اینکه عدم درج قیمت نیز تخلف محسوب می شود عنوان کرد: در خصوص عدم درج قیمت اقلام مصرفی مردم نیز با واحد‌های متخلف برخورد کرده و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

وی افزود: تمام اصناف موظف هستند تا اقلام مورد نیاز مردم به ویژه اقلام مصرفی شب یلدا را طبق قیمت های مصوب ارایه دهند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین با اشاره به نظارت های صورت گرفته از سوی سازمان صمت در بازار مصرف مردم تصریح کرد: در همین خصوص در بحث بازار آجیل و خشکبار دو مورد پرونده گران‌فروشی تشکیل و به تعزیرات معرفی شده اند.

بیشه ای با اشاره به اهمیت همکاری مردم با بازرسین و ناظرین گفت: بی شک ناظرین و بازرسین با دقت نظر بالایی بازار مصرف و کالاهای اساسی را رصد می کنند اما از مردم و همشهریان محترم می خواهیم تا با گزارش هر نوع گران‌فروشی و تخلف و عدم درج قیمت به سامانه ۱۲۴ ما را در اجرای درست و سریع قانون یاری رسانند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار