گشت مشترک نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در زاهدان آغاز شد

زاهدان/معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از آغاز فعالیت گشت مشترک برای نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و مقابله با احتکار در مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۹۴۵۴
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

محمد قاسمی اظهارداشت: با توجه به دستور دادستان کل کشور مبنی بر تشکیل کارگروه مبارزه با احتکار وعدم عرضه کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم و تاکید دادیار حقوق عامه اولین گشت مشترک بازرسی در این حوزه  با حضور دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستا، نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صمت استان تشکل و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: در نخستین روز فعالیت این گشت مشترک از چهار محل توزیع کالاهای اساسی بازرسی و به استناد مدارک و مستندات اخذ شده از سامانه جامع تجارت برای ۲ واحد صنفی فرم گزارش بازرسی براساس تبصره چهار ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش ۴۲۰ میلیارد ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ‏مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گران‌فروشی و غیره مراتب را از طریق تماس با ‏سامانه ۱۲۴ و سایت اینترنتی برای بررسی و پیگری قانونی اطلاع رسانی کنند‎.

ارسال نظرات
آخرین اخبار