خبرهای داغ:
گزارش تصویری

جشن ازدواج آسان 23 زوج جوان در نجف آباد

جشن میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها همراه با جشن ازدواج آسان برای ۲۳زوج جوان در روستای حاجی آباد توسط حوزه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و حوزه امام سجاد علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۵۲
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، همزمان با ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام، جشن میلاد بابرکت حضرت زینب سلام الله علیها همراه با جشن ازدواج آسان برای ۲۳زوج جوان با هزینه کم و به دور از مادیات در روستای حاجی آباد برگزار شد.

این برنامه با قرائت خطبه عقد برای یکی از زوج ها توسط حجت الاسلام لطفی امام جمعه یزدانشهر آغاز گردید. در ادامه حجت الاسلام لطفی در مورد نعمت و رحمت و برکت ازدواج مطالب ارزشمندی بیان داشتند. در ادامه قرائت قرآن و سخنرانی دکتر پور علیزاده با موضوع نحوه زندگی زناشویی و بخشش ها در زندگی و دخالت نکردن خانواده ها انجام شد و سپس برنامه های شاد و متنوع همراه با مولودی خوانی برای حضرت زینب کبری سلام الله علیها برگزار گردید.

لازم بذکر است درپایان به زوج های جوان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد. این برنامه در سالن ورزشی چند منظوره روستای حاجی آباد با هدف ترویج ازدواج آسان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار