خبرهای داغ:

بزرگداشت روز پرستار در نجف آباد

به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت بانوی نور و ایثار ،حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار ،مراسم تقدیر و تشکر از پرستاران بیمارستان شهید محمد منتظری شهرستان نجف آباد برگزار گردید
کد خبر: ۹۳۹۸۸۵۰
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت پایگاه فاطمیه حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در سالروز ولادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها ،همزمان با بزرگداشت روز پرستار مراسم تجلیل از پرستاران برگزار گردید.
فرمانده پایگاه فاطمیه در تبیین اجرای این برنامه بیان نمودند: تمامی خصوصیات حضرت زینب سلام الله علیها در پرستاران متجلی شده و سالروز ولادت آن بزرگوار به حق روز پرستار نامگذاری شده است.

پرستاران و کادر درمان در این روزهای سخت به این بانو اقتدا کرده و مسئولیت بزرگ حفاظت از جان مردم را بر عهده دارند.
ایشان افزودند: کادر درمان امروز در خط مقدم جهاد هستند و برخی از آنها در این راه جان خود را فدا کرده و به فیض شهادت رسیده اند. گذشتن از جان کار ساده‌ای نیست و این امر مهم را در این روزهای سخت کادر درمان انجام می دهند .
عرض خدا قوت و تجلیل از آن‌ها کوچکترین کاری است که ما می‌توانیم برای این زحمتکشان انجام دهیم و انشاالله که اجر و پاداش اخروی این این عزیزان نزد پروردگار منان محفوظ خواهد ماند.
گفتنی است خواهران بسیجی با اهداء شاخه های گل و توزیع شیرینی این روز را به پرستاران تبریک گفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها