خبرهای داغ:

بازدید از خانواده شهیدان جمالی و کریمیان طاهری

به همت گردان 116 حضرت امام حسین (علیه السلام) در دو منطقه طاهر آباد و ناجی آباد شهرستان کاشان از خانواده های دو شهید والا مقام شهید کریمیان طاهری (منطقه طاهر آباد) و شهید جمالی (منطقه ناجی آباد) دیداری به عمل آمد.
کد خبر: ۹۳۹۸۵۱۲
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 حضرت امام حسین (علیه السلام)    به مناسبت هفته بسیج در دو منطقه طاهر آباد و ناجی آباد شهرستان کاشان از خانواده های دو شهید والا مقام شهید کریمیان طاهری (منطقه طاهر آباد) و شهید جمالی (منطقه ناجی آباد) دیداری به عمل آمد.

فرمانده گردان 116 حضرت امام حسین (علیه السلام)   در رابطه با این دیدار گفت: ما هرچه داریم از ایثار و شهادت جوان هایی همچون کریمیان و جمالی ها داریم.این ها بودند که امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند و دامن پاک شما مادران شهید ثمره اش تربیت چنین انسان های وارسته و از خودگذشته ای است.

وی افزود: مجموعه این گردان دو خانواده را به نمایندگی از سایر خانواده های محترم شهدای این منطقه انتخاب کردند و تصریح کردند امیدواریم بتوانیم در آینده خدمتگزارتعداد بیشتری از خانواده های معظم و معزز شهدای گرانقدر باشیم.

این فرمانده خاطرنشان کرد : در بازدید از خانواده شهید کریمیان طاهری از مادر بزرگوار شهید تقدیر شد و در خانواده شهید جمالی از همسر و دختر شهید تقدیر به عمل آمد

ارسال نظرات
آخرین اخبار