امام جمعه خلیل آباد:

قانون اساسی ستون فقرات نظام است

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب؛ قانون اساسی را ستون فقرات نظام اسلامی برشمرد، گفت: قانون شکنی ها باعث بروز اختلافات در کشور می شود و همگان باید به قانون عمل کنند.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۵۸
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی،در خطبه های نماز جمعه خلیل آباد با ارج نهادن به مقام شهید والامقام آیت الله سید حسن مدرس در پایبندی به قانون اساسی و احیاء ارزش های اسلامی اظهار کرد: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب قانون اساسی ستون فقرات نظام اسلامی است و قانون شکنی ها باعث بروز اختلافات در کشور می شود و همگان باید به قانون عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه ۱۲ آذرماه ۵۸ همه پرسی متن قانون اساسی با استقبال بی نظر مردم روبرو شد، ادامه داد: هیچ قانونی نباید با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مقایسه شود.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه همه انبیاء الهی برای احیای قانون آمدند و تسلیم قانون بودند و ما هم باید تابع قانون باشیم، تصریح کرد: قانون شکنی ها باعث بروز اختلافاتی در کشور می شود و اگر همه به قانون عمل کنند مطمئنا دیگر مشکلاتی به وجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به برگزاری آیین بزرگداشت هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت شهید مدرس که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار خراسان رضوی و مسئولان شهرستانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: قول مساعد رئیس مجلس شورای اسلامی برای تکمیل باند دوم جاده شادمهر به انابد یکی از دستاوردهای این سفر بود که عزم مسئولان در پیگیری مصوبات این سفر را می طلبد.

ناهیدی با اشاره به روز جهانی معلولان، عنوان کرد: باید از بهزیستی شهرستان خلیل آباد که زحمات زیادی برای معلولان می کشد و معلولان در جامعه مغفول مانده اند و مردم و مسئولان باید توجه بیشتری به این افراد داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار