خبرهای داغ:

رزمایش ارکان صالحین پایگاه های حوزه11 حضرت رقیه س

برگزاری جلسه سرمربی با مربیان پایگاه های حضرت حوزه ۱۱ حضرت رقیه با محوریت تقویت روزافزون حلقات صالحین و نقش زنان در عرصه اجتماعی و خانواده و توضیح کامل طرح زن الگوی سوم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۳۵
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه امام صادق ع  در رزمایش ارکان صالحین و حلقه های صالحین که بمناسبت هفته بسیج در امامزاده ابراهیم برگزارشد سرکارخانم شیخی نماینده محترم مردم اصفهان در مجلس در این همایش اظهار کردند در مجلس به من می گویند مرد و من در جواب آنها می گویم من خانم هستم مادر هستم و بیشترین تاکید من به عنوان فعالیت مادر بودن و همسر بودن هست .
همچنین سفارش کردند که همه مادران بچه ها به خصوص کودکان در کنار مادر ها باشند حتی اگر شاغل باشند و مادران اجازه ندهند که شغلشان فاصله‌ای بین آنها و کودکانشان ایجاد کنند . بچه ها را به مهد کودک و پرستار نسپارند .
ایشان فرمودند: محوریت زن ایرانی به خصوص زن اصفهانی را درایت در مدیریت عنوان کردند وزن اصفهانی را شاخص معرفی کردند.
درپایان سخنرانیشان گریزی هم به مشکلات اصفهان و زاینده‌رود زدن و آن را مشکل‌دانستن منتها نظرشان این بود که بارندگی نشده و با کمبود آب مواجه هستیم و این که کشورهای معاند تجمع مردم را بازخورد دلخواه خواهند زد و ما نباید آتو دست دشمنان بدهیم و در پایان دوستان توصیه کردند که روشنگری داشته باشند و در جمع و در جمع مردم باید بگویم که واقعیت امر چیست

ارسال نظرات
پر بیننده ها