نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

تقویت موانع و حواشی ظلم به مردم است

نهاوند-نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاشیه رفتن و تقویت موانع و حواشی ظلم به مردم است و نباید به آن‌ دامن زد، گفت:  نباید وارد حاشیه شویم و در دولت جدید باید کار کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۵۷
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
تقویت موانع و حواشی ظلم به مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا شهبازی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند در بهترین شرایط رو به توسعه قرار دارد، اظهار داشت: وحدت و برادری در نهاوند به خوبی دیده می‌شود و اختلاف و درگیری‌هایی که نافی وحدت بودند، تمام شده است.

وی گفت: ۴۰ سال پیش چنین روزهایی را تجربه کردم و معتقدم که این مسئولیت‌ها دائمی نیست و مجبوریم آن را به دیگران واگذار کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاشیه رفتن و تقویت موانع و حواشی ظلم به مردم است نباید به آن‌ دامن زد، افزود:  نباید وارد حاشیه شویم و در دولت جدید باید کار کنیم و از این فرصت برای توسعه شهرستان استفاده کنیم.

وی بیان داشت: يكي از عوامل عقب ماندگى نهاوند اختلاف بوده که در حال حاضر همه متحد هستند و به یقین می‌توان گفت به حاشيه رفتن، ظلم به مردم نهاوند است.

شهبازی افزود: بهترین شرایط برای رشد نهاوند، در دولت آیت آلله رئیسی ارتباطات، دوستی و آشنایی با کل مجموعه دولت فراهم است.

وی گفت: در بحث اشتغال و رفع این دغدغه مهم اقدامات خوبی انجام شده و فاز نخست دولومیت انجام شد و در آینده نزدیک با فازهای بعدی از جمله منیزیوم، آجر نسوز و... توسعه خواهد یافت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید برای مردم کار کنیم و ما نوکر و خدمتگزار مردم هستیم و ما باید پشتیبان و حامی مردم باشیم.

وی اظهار داشت: از موارد مهمی که کشور با آن مواجه و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بحث اقتصاد و تقویت معیشت مردم است که با توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات