مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه زرند عنوان کرد:

توانمندسازی علمی مهارتی بسیجیان از اهداف حوزه بسیج علمی است /نشست مسئولین علمی ، پژوهشی در روز بسیج علمی ، پژوهشی شهرستان زرند

ایرانمنش گفت: تقویت بنیه علمی، پژوهشی و توانمند سازی علمی مهارتی بسیجیان و استفاده از ظرفیت‌های علمی برای رفع نیازها و پاسخگویی و حل مشکلات علمی و پژوهشی سطح شهرستان را از اهداف حوزه بسیج علمی، پژوهشی است
کد خبر: ۹۳۹۲۱۹۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان ، همزمان با دومین روز از هفته پر برکت بسیج ، نشست مسئولین علمی , پژوهشی با حضور جمعی از نخبگان بسیجی و فرماندهی سپاه ناحیه زرند ، نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ، ریاست اداره فرهنگ و ارشادسلامی و تنی چند ازدیگر مسئولین اجرائی شهرستان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید .
در این مراسم  مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه زرند ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز بسیجی دوران دفاع مقدس و نیز شهدای عرصه علم و فناوری اظهار کرد : تقویت بنیه علمی، پژوهشی و توانمند سازی علمی مهارتی بسیجیان و استفاده از ظرفیت‌های علمی و حضور نخبگان باپتانسیل بالا، برای رفع نیازها و پاسخگویی و حل مشکلات علمی و پژوهشی سطح شهرستان را از اهداف حوزه بسیج علمی، پژوهشی برشمرد.
وی ادامه داد: بستر سازی برای حمایت از نخبگان وکمک به ترویج فرهنگ جهاد علمی، تقویت روح امید و نشاط، تقویت روحیه خودباوری علمی و الگوسازی بین آحاد جامعه از جمله وظایف بسیج علمی پژوهشی سپاه می باشد که امیدواریم با کمک نخبگان علمی شاهد پویایی و شکوفائی روزافزون در این عرصه باشیم .

در ادامه سرکار خانم شریعتی نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بزرگداشت بسیج وگرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری شهدای عزیز عرصه فناوری هسته ای بویژه شهید فخری زاده افزود : فعالیت جوانان و نخبگان و دلسوزان در نظام اسلامی ایران تا رسیدن به اهداف متعالی کشور باید ادامه داشته باشد، گفت: از همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه شهرستان زرند باید استفاده کنیم.
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در همه زمینه‌ها می‌تواند ورود پیدا کند گفت: در سال تولید، مانع‌زدایی و پشتیبانی‌ها، معادن یکی از ظرفیت‌های اولویت‌دار در شهرستان زرند است. که بایستی با مهارت و توانمند سازی جامعه هدف، دانش و معلومات مسئولین با نیاز سنجی و الویت بندی، مشکلات منطقه بررسی و توسط نخبگان علمی برنامه ریزی و با دادن راهکار به حل مشکلات برنامه ریزی لازم بعمل آید تا شاهد پیشرفت و آبادانی روزافزون شهرستان باشیم .
وی افزود : علم و پژوهش راه رسیدن به تمدن اسلامی است، با علم و پژوهش می‌توان عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را دگرگون کرد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از دوتن از خواهران حوزه بسیج علمی ، پژوهشی با اهداء لوح تقدیر تجلیل لازم بعمل آمد .
خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

ارسال نظرات
آخرین اخبار