خبرهای داغ:
امام جمعه بهار:

نباید به آمریکا در هیچ شرایطی اعتماد کنیم

بهار-امام جمعه بهار نباید به آمریکا در هیچ شرایطی اعتماد کنیم، گفت: برخی افراد در داخل به دنبال القا «ما نمی‌توانیم» هستند که باید هوشیارانه با آنان مقابله کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۸۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
نباید به آمریکا در هیچ شرایطی اعتماد کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهار با اشاره به اینکه ظرفیت و توانایی داخلی در کشور وجود دارد، اظهار داشت: بعضی‌ها با ایجاد یأس و ناامیدی می‌خواهند این توانمندی‌ها دیده نشود.

وی گفت: اگر کشور و ملت در برابر توطئه‌های دشمنان مقاومت داشته باشد به طور قطع خداوند هم یاری خواهد کرد و لازمه آن این است که شعار «ما می‌توانیم» را پیاده کنیم و در همه جا آن را مدنظر داشته باشیم.

امام جمعه بهار با اشاره به اینکه دولت انقلابی و فعالیت مسئولین جهادی باید برای مردم به عینه دیده شود، گفت: وقتی مسئولین پای کار بیایند امید در دل مردم ایجاد می‌شود؛ مردم می‌خواهند هر چه زودتر مسئولینی که دلسوز هستند در تمام عرصه‌ها پای کار بیایند.

وی گفت: از استاندار محترم خواهشمندیم  که اجازه ندهد هرکس در هر مقام و مسئولی، اعمال نفوذ کرده و بخواهد فردی را برای تصدی جایگاهی تحمیل کند چراکه چنین کاری از نگاه مردم قابل قبول نیست.

ارزنده در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ۴۲ سال است که دنیا به عینه جنایت‌های آمریکا را دیده و نباید به آمریکا در هیچ شرایطی اعتماد کنیم، ادامه داد: برخی افراد در داخل به دنبال القا «ما نمی‌توانیم» هستند که باید هوشیارانه با آنان مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه بدون پذیرش برجام نفت را فروخته و پولش را می‌گیریم، ادامه داد: چگونه شد پول ما را هفته گذشته برگرداندند، همین حرکت نشان از عقب‌نشینی دشمنان است.

امام جمعه بهار خاطرنشان کرد: مردم شهرستان بهار در بحث عتبات عالیات خوب درخشیده‌اند و صحن حضرت زینب (س) در حال ساخت است که خیرین و نیکوکاران در این زمینه وارد شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات