مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

برجام یک کارگاه آمریکا و اروپاشناسی برای ملت ایران بود

ملایر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: برجام یک کارگاه آمریکا و اروپاشناسی برای ملت ایران بود که هیچ وقت رابطه آنها با دیگر کشورها بر اساس توازن نبوده است.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۷۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در جمع کارکنان سپاه ناحیه ملایر ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج با بیان اینکه استکبارستیزی جزء ماهیت جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: تا زمانی که ما پایبند به اصول انقلاب باشیم جبهه استکبار دست از دشمنی و توطئه و ایجاد فتنه بر نمی‌دارد.

وی افزود: با استفاده از آیات قرآن، سنت اهل بیت و توصیه‌ها و سفارشات امامین انقلاب بهترین راه برای ادامه مسیر انقلاب، مقاومت در برابر فشارهای طاغوت و استکبار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: این مقاومت تا این لحظه تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرده و مانع رسیدن دشمن به اهداف خود بوده است.

وی گفت: عملیات غرورآفرین در مقابل دزدان دریایی آمریکایی این عملیات موجب خرسندی دوستان و جبهه مقاومت در منطقه و مایهسر شکستگی و حقارت دشمنان و جبهه استکبار و ایادی آنان در منطقه و غرب زده‌ها و...به اصطلاح روشنفکران داخلی شد.

شیرزادی افزود: جای تعجب دارد که برخی طرفداران مذاکره و برجام بعد از این عملیات نیز همچنان اصرار بر حل مشکلات با مذاکره با آمریکا و اروپا می‌دانند در حالی که برجام یک کارگاه آمریکا و اروپاشناسی برای ملت ایران بود که هیچ وقت رابطه آنها با دیگر کشورها بر اساس توازن نبوده است.

وی گفت: منطق آنان منطق زیاده‌خواهی و غارتگری و چپاول بوده است بنابراین بهترین راه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کار و تلاش با روحیه جهادی و مقاومت در برابر جبهه استکبار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار