مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

بزرگ‌ترین پروژه‌های امپریالیستی براندازی حکومت‌های انقلابی در لانه جاسوسی تئوریزه می‌شد

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: بزرگ‌ترین پروژه‌های امپریالیستی براندازی حکومت‌های انقلابی و کثیف‌ترین کودتاها در لانه جاسوسی تئوریزه می‌شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۱۶۷
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درهمدان با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو امام خمینی(ره) اظهار داشت: لانه جاسوسی صرفاً یک ساختمان برای طرح غارت منابع نفتی استثمار فرهنگی ایران نبود بلکه پروژه‌هایی برای منطقه و جهان در لانه جاسوسی آمریکا فرماندهی می‌شد و یک کانون عملیاتی در سطح منطقه و جهان به شمار می‌رفت و این پروژه وقتی سقوط کرد ضربه سنگینی به آمریکا زد.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین پروژه‌های امپریالیستی براندازی حکومت‌های انقلابی و کثیف‌ترین کودتاها در لانه جاسوسی تئوریزه می‌شد، گفت: اسناد کشف شده از لانه جاسوسی و تحلیل‌های آمریکایی‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) این بود که اسلامگراها نمی‌توانند حکومت تشکیل دهند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان افزود: اسنادی که از لانه جاسوسی به دست آمد، نشان می‌دهد که دشمن چقدر پیچیده عمل کرد.

وی با بیان اینکه این عاقلانه نیست که ما تصور کنیم آمریکایی‌ها توبه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها  تلاش کردند هر روزنه‌ای پیدا کنند تا به انقلاب اسلامی  ضربه بزنند اما به خاطر بصیرت و تیزبینی و تیزهوشی ملت بزرگ ایران  هرگزنتوانستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار