نوجوان بسیجی تبریزی جزو تیم 21 نفره تیم والیبال نوجوانان کشور

تبریز- مرتضی نریمانی از بسیجیان تبریزی با دعوت تیم ملی والیبال نوجوانان کشور توانست جزو تیم 21 نفره والیبال نوجوانان کشور قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۴۷
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این ورزشکار نوجوان تبریزی که از بسیجیان حوزه امام رضا(ع) سپاه تبریز است  از جمع یکهزار و 425 نفر با تلاش و تمرین هایی که داشت توانست در بین این 21 نفر قرار بگیرد.

وی با انتخاب و دعوت به تیم ملی والیبال نوجوانان کشور در اردوی تیم ملی شرکت می کند تا خود را برای مسابقات آسیایی آماده کند.

نریمانی کار حرفه ای خود را از سال 93 زمانی که تنها 10 سال داشت آغاز کرده و بارها توانسته در مسابقات استانی و کشوری که به نایب قهرمانی و قهرمانی نیز تیمش دست یافته است، به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود.

نوجوان بسیجی تبریزی جزو تیم 21 نفره تیم والیبال نوجوانان کشور

به گفته مربی این ورزشکار، مرتضی نریمانی از همان آغاز فعالیت ورزشی علاقه و انگیزه خاصی به ورزش داشته و در کنار آن تلاش کرده است و اکنون که به اردوی تیم ملی والیبال نوجوان دعوت شده است لحظه ای از فعالیت خود کم نکرده است.

عزیزآبادی افزود: مرتضی نریمانی علاوه بر اینکه در ورزش فعال و نمونه است در مباحث درسی و رفتار و اخلاق نیز زبانزد عام و خاص است و همین ویژگی موجب شده بارها در میادین ورزشی به عنوان ارزشمندترین بازیکن معرفی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار