خبرهای داغ:
حجت الاسلام داستان پور در همایش نکوداشت نماز گروه موشکی۱۵خرداد:

هدایت جوانان به سمت نماز از راهکارهای تحقق فرهنگ دینی است

فعال فرهنگی ومذهبی شهر اصفهان در همایش نکوداشت نماز در جمع رزمندگان گروه موشکی 15خرداد گفت:هدایت جوانان به سمت نماز از راهکارهای تحقق فرهنگ دینی است.
کد خبر: ۹۳۸۹۸۵۴
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

به گزارش فرهنگی وتبلیغات نمایندگی ولی فقیه در گروه موشکی ١۵خرداد :حجت‌الاسلام محمد داستان پور در این همایش به تشریح اهمیت نمازدر دین مبین اسلام پرداخت و اظهارداشت: اهمیت نماز به قدری مهم است که قرآن کریم بعد از ایمان آن را متذکر شده است.

وی با بیان اینکه نماز یکی از پایه‌های دین شمرده شده و در راس تمام عبادت‌ها است، گفت: اسلام بدون نماز هرگز معنایی ندارد چراکه نماز وسیله ای برای خودسازی است.

حجت الاسلام داستان پور به آیه قرآن کریم مبنی بر اینکه اگر شما می‌خواهید یک مسلمان واقعی و یک مجاهد نیرومند باشید باید نمازخوان خالص و مخلص باشید، افزود: اهمیت نماز در جریان اجتماعی شدن بسیارمهم است.

وی بابیان اینکه هدایت جوانان به سمت نماز از راهکارهای تحقق فرهنگ دینی است، گفت: نماز عمده‌ترین فریضه مذهبی است که در فرایند اجتماعی شدن افکار، نگرش و رفتارهای مذهبی جوانان و نوجوانان اثر دارد.

حجت الاسلام داستان پور با بیان اینکه اگر بتوانیم نماز را به‌ عنوان یک اعتقاد مذهبی در رفتار و کردار جوانان خود درونی سازیم قدمی اساسی برای تربیت دینی آنها برداشته‌ایم، گفت: نماز در ایجاد و حفظ شخصیت سالم مذهبی افراد جامعه نقش دارد.
همایش یک روز نکوداشت نماز با هدف پیامد سنجی وارزیابی اثر بخشی اقامه نماز در راستای تقویت قدرت معنوی سپاه ومصونیت بخشی کارکنان با حضور فرماندهان لشکری، مسولین ارگانها ونهادهای استان اصفهان، امام جمعه شهر بهارستان وکلیه کارکنان در محل نمازخانه گروه برگزار شد و از خادمان ودست اندرکاران نماز تجلیل به عمل آمد.
لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم نمایشگاه تصویری نکوداشت نماز برپا گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار