خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان:

فضای تویسرکان آکنده از عطر معنویت شهید بود

تویسرکان-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به استقبال باشکوه مردم شهیدپرور تویسرکان از خانواده معزز شهید «خیامیان پاقلعه» گفت: روز گذشته فضای شهرستان تویسرکان آکنده از عطر معنویت شهید شده بود.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۹۸
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

حجت الاسلام سبحان جامه بزرگ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشاره به استقبال باشکوه مردم شهیدپرور تویسرکان از خانواده معزز شهید «خیامیان پاقلعه» اظهار داشت: روز گذشته فضای شهرستان تویسرکان آکنده از عطر معنویت شهید شده بود، عطری به برکت خون شهید تازه شناسایی شده‌ای که سال‌ها است مهمان گمنام مردم تویسرکان است.

وی افزود: همه سرتا پا منتظر حضور خانواده محترم شهید بودند و جمعیت از اقشار مختلفی آمده بودند و در این مراسم حضور داشتند که البته دعوتنامه این حاضرین را خود شهید امضا کرده و به دل مردم انداخته و دعوتشان کرده بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان ابراز داشت: مردم شهیدپرور تویسرکان به طور قطع با واژه جهاد و شهادت آشنایی داشته‌اند که در سرما به شوق دیدار خانواده چشم انتظار شهید، حضور یافتند.

وی ادامه داد: خانواده این شهید سال‌ها منتظر بازگشت پیکر مطهر شهید خود بودند و امروز این اتفاق افتاده و ما میزبان این خانواده معظم هستیم و امیدواریم با موافقت خانواده شهید با مهمان شدن عزیزشان در شهرستان تویسرکان، ما هم لایق این میزبانی باشیم.

گفتنی است؛ شهید «محمد خیامیان پاقلعه» در سال ۱۳۹۱ به عنوان شهید گمنام به همراه چهار شهید دیگر در محل تپه نورالشهدای شهرستان تویسرکان آرمیده‌اند که طی چند روز اخیر با شناسایی شهید «خیامیان» تویسرکان میزبان خانواده این شهید از استان اصفهان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار