خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه شهیدان حاجی بابایی همدان:

۱۳ آبان نماد ظلم‌ستیزی و اقتدار ملت ایران است

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی حوزه شهیدان حاجی بابایی همدان با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد ظلم‌ستیزی و اقتدار ملت ایران است، گفت: یوم الله ۱۳ آبان روز پایداری، ایستادگی و قدرت ملت ایران است.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۹۹
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

احسان گلچهره‌یی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به روز ۱۳ آبان و اهمیت آن بیان کرد: یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه‌ها، ایثارها، مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که دانش‌آموزان، دانشجویان و مردمان شجاع و بابصیرت به پا خاستند و خود را فدای اسلام کردند.

وی با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان روز پایداری، ایستادگی و قدرت ملت ایران و لرزه انداختن به جان آمریکا، شیطان بزرگ و هم پیمانانش است، افزود: ۱۳ آبان نشان دهنده، مبارزه بی‌امان با ابرقدرت‌های چپاولگر و زورگو همچنین انتخاب اقتدار و عزت بر زندگی ذلت‌بار است.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه شهیدان حاجی بابایی همدان بیان داشت: ۱۳ آبان ماه سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولاتر دانست؛ چراکه هر کدام به تنهایی تعیین کننده سرنوشت تاریخ کشور بوده و در زمان وقوع تاثیرگذاری خاص خود را داشته چنان که شرایط زمان را تغییر داده‌اند؛ در تمام این حوادث ردپای استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار دیده می‌شود که هویت هر سه مبارزه و مقاومت در برابر استکبار و بسته شدن نفوذ مجدد سیاسی آمریکا به کشور جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: رژیم خائن پهلوی با گذشت دو سال از قیام امام خمینی (ره) نتوانسته بود شیوه ایشان و قیام مردم را آرام کند، تنها راهی که پیش پای خود می‌دید تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه بود و سرآغاز هجرتی شد که ۱۴ سال بعد، پیروزی انقلاب اسلامی را به بار آورد.

گلچهره‌یی ابراز داشت: دومین واقعه ۱۳ آبان این بود که دانشجویان غیور و حماسه‌ساز میهن اسلامی هویت مسلمانی و آزادی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند و پایه‌های حکومت مزدور پهلوی را سست و لرزه به اندام زمامداران کاخ‌های کفر انداختند که منجر به شهادت ۵۶ تن از پاره‌های تن مردم و صد‌ها زخمی شد که با هر قطره از خون آن شهدا درخت انقلاب پر ثمرتر شد و جنب و جوش ایستادگی و مقاومت را در رگ‌های مردم به بار نشاند.

وی ادامه داد: واقعه دیگر در این روز که نماد ظلم‌ستیزی و اقتدار ملت ایران بود با حمایت امام (ره) در کمتر از یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا کردند و لانه فساد را به طور انقلابی اشغال کردند که این واقعه را حضرت امام (ره) انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول خواندند.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه شهیدان حاجی بابایی همدان اظهار داشت: پیامد‌های ۱۳ آبان به جهانیان این است که مسلمانان برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خود باید در برابر ظلم و زورگویی و ستمگران بستیزند، تا حق خود را از چنگال استکبار و ابرقدرت‌های پوچ بیرون کشند و در برابر ظلم و زورگویی سر تسلیم فرود نیاورند.

وی بیان داشت: ما معتقدیم همچنان که با ریخته شدن خون شهدای ۱۳ آبان نهال انقلاب آبیاری و تنومند شد و ثمره آن اخراج ۴۳ سالگی آمریکا از کشور و پیروزی انقلاب اسلامی شد، با توفیق الهی ثمره ریخته شدن خون شهیدان و خون بهای شهدای مقاومت و شهدای حادثه بغداد ۹۸ اخراج و محو شدن آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب کودک‌کش از صحنه روزگار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار